Sivut

perjantai 18. toukokuuta 2012

Sä näet valoa siellä missä tie katoaa pimeyteen

Vapaapäivä. Ja mites vietän sen? No menemällä terkkarin kanssa polille, taas. Huomasin kuinka hyvin tää tyyppi tuntee mut. Se sano, että se näki että olin keskiviikkona raivoamispisteessä. Oisin saanut raivota sille niin paljon kuin haluan, se jopa hieman toivoi sitä. Onnistuin pitämään kaiken sisälläni kunniallisesti. Ja epäterveellisesti. Se sano mulle niin kauniisti että " en mä mihkään katoa vaikka sä raivoaisit ja sanoisit mulle mitä". Siinä vaiheessa mua alko vähän hävettää kun oon ollut tällanen vastentahtonen ja asennevammanen.

Tutkimusten kysymysten taso oli vähän jännempi loppua kohti. Aluks sitä samaa paskaa. Miksi pitää siivota? Miksi on eduskunta? Mitä hyötyä kirjastosta on? Filosofia kysymyksiä suoraan päiväkodista.

Sitten ne helvetin matikkalaskut. Kyllä mä ne alut osasin laskea päässä mutta sitten muutama viimeinen ja vaikein ei millään. Pähkäilin päässä että paljonko 15% on 40 eurosta. Mä tiedän kyllä miten se lasketaan mutta kiitos lukion ja lyhyen matikan, en osaa laskea ilman laskinta. Se on oikeesti niin huono juttu kun lukiossa saa käyttää laskinta ja sitten on niin laiska ja laskee kaikki 5+5 laskutkin sillä. Ja sitten vielä se maol kaverina, saa unohtaa kaikki peruskoulun laskemiskaavat kun on paras kaveri eli taulukkokirja mukana feat. laskin.

Ja arvatkaa mitä? Maanantaina EI tarvitse mennäkään polille. On mullakin ilonaiheet. Nyt saa hetkeks unohtaa senkin paikan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti