Sivut

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

It's not so bad, I'm not that sad

Kohteliaimmin ilmoitamme, että sinulle on varattu vastaanottoaika nuorisopsykiatrian poliklinikalla psykologisia tutkimuksia varten. Maanantai 26.3. klo 9:00

Jee terapia-asia etenee näinki nopeaa! Sain ton kirjeen eilen joten aika myöhään kun yleensä ne on lähettänyt vähintään kuukautta ennen uuden ajan. Eli ne vissiin priorisoi tai sitten muuten vaan kiirehtii. Oon aika yllättynyt, että pääsen noinkin nopeaa noihin tutkimuksiin. Lähen sinne polille terkkarin kans koska se lähtee kuskaamaan mua sinne. Sen kans on mukavaa matkustaa ja odotan mielenkiinnolla maanantaita. Silti oon hieman varuillani sen seurassa, sillä sen sanat pyörii vielä mun päässä. Ehkä mä puhun sille  maanantaina matkan aikana.







Tänään tehtiin äikällä taas ryhmäprojektia ja se oli kyllä mukavan piristävää. Pystyn ihan normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen nykyään. Ainakin silloin kun on pakko. Ne lääkkeet taitaa auttaa ainakin ahdistukseen. Menin tänään  hypäreillä kaverin kanssa kahville ja sekin oli päivän piristävä kohta. Sosiaalinen fobia on ainakin helpottunut todella paljon. Ja tänään oli terveystiedon koe iltapäivällä ja uskon että se meni ihan siedettävän hyvin. Tavote on vähintään 9½. Joo mulla on aika kovat tavotteet ja se opettaja sano, että tää koe on sitten sen verran vaikea, että kolmasosa saa yleensä nelosen ja joutuu uusimaan.


Ens viikolla alkaa koeviikko ja 4 koetta tiedossa plus sitten seuraavalla viikolla vielä yks koe. Viikonloppuna pitää alkaa lukemaan ja paljon sillä oon aika pihalla monessa aineessa. Tässä on mun  kurssinumero tavotteet:
Äikkä 9
Uskonto 9
Ruotsi 8
Pakollinen musa 5
+ terveystieto jatkuu vielä ens jaksossa mutta tavottelen kurssista kymppiä..

Sanon ihan rehellisesti, että aika kovat tavotteet oon asettanu. Mutta mun on pakko yrittää korottaa mun keskiarvoa jos aion päästä opiskelemaan sitä mitä haluan. En muuten pääse ees pääsykokeisiin. Ja puhun nyt psykan opiskelusta. Tällä hetkellä haluaisin niin kovasti opiskelemaan psykaa, mutta kun mulla ei oo mitään matemaattisia lahjoja niin on aika paha sinne pyrkiä. Mutta jos nostan keskiarvoa siihen lähelle ysiä, opiskelen hyvin lyhyen matikan tilastot ja todennäköisyys kurssin sekä kirjotan parin vuoden päästä toivottavasti laudatureita tai ainakin eximioita niin sitten vois olla jotain mahiksia päästä. Ainakin pääsykokeisiin. Sinne on vaan niin kova tunku ja eikä mun terveystausta yhtään edistä mun mahdollisuuksia. Pitäis yrittää miettiä jotain muitakin alavaihtoehtoja. Ja nyt katon leffan 50/50 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti