Sivut

sunnuntai 27. toukokuuta 2012

I'm gonna live my life. Wait, I don't have it. Sorry

Taas minä kirjotan tänne. Ei voi mittään että oon näin heikko.

Tänään ollut niin pelottavan ahdistava päivä etten vaan osaa tehdä mitään. On kuuma ja aurinko paistaa ja minä vedän verhot eteen ja makaan sängyssä. Uskaltauduin käymään pihalla ja se oli aivan liian ahdistava kokemus etten tee sitä enää uudestaan. Mä en pysty elämään tälleen koko kesää. Jos jään totaalisen yksin niin en tuu selviämään. Mä oon miettinyt että miten paljon tarvisisin jotain no, seuraa vissiinkin ja oon tullut siihen tulokseen että aivan helvetin paljon. Jotenkin aattelin että jos mä kerran viikossa tapaisin jotakuta niin ei se taida riittää. Tyyliin tunti viikossa jonkun toisen seurassa ja loppuviikko sitten yksin. Huoh, valitettava totuus on se, että tarttisin lähestulkoon joka päivä jotakin seuraa. En pärjää enää yksin enkä uskalla ollakaan enää oikein yksikseni kun ajatukset alkaa suuntautua aikasta itsetuhoseen suuntaan. Tää seuraava viikko tulee olemaan todennäköisesti todella rankka. Huominen on täys mysteeri. Sellasen yhtälön pitäis pyöriä huomennna kun poli, terkkari, sosiaaliviranomainen ja yks opettaja vielä. Niistä muodostuu yhteensä superin kesäloma. Tai ainakin pitäis muodostua. Välillä haluan että huomenna ratkeais kaikki tukihenkilö ym. jutut ja silleen että saisin kesäks turvan. Toisaalta en haluais mitään uutta tai uusia ihmisiä sillä en tiedä pystynkö siihen.

Sitten tuleekin se pelottava mahdollisuus että jos en saakaan mitään tukea kesäksi. Mitä jos jään ihan tyhjän päälle? Polille joudun jotenkin raahautumaan heinäkuussa sille inhalle lääkärille mutta ei sitä tueks voi laskea. Terkkari on kyllä kesäkuun töissä ja varmasti muhun yhteydessä silloin tällöin mutta ei samalla lailla läsnä niin kuin nyt. Ja jos en saa mitään muuta tukea kesäksi niin en pysty terkkarillekaan jutella kun se ahdistais vain enemmän. Miksei loman alkaminen vois tuntua yhtä ihanalta kuin muut tuntee?


3 kommenttia:

  1. voi pientä :( voin vaa kuvitella, kui pahalt susta tuntuu.

    VastaaPoista
  2. Hei, olisin mielelläni ystäväsi ja seuranasi. Itsekkin kaipaisin juttuseuraa ja vaikutat blogisi perusteella henkilöltä jonka kanssa olisi helppo jakaa ajatuksia. En tiedä miten voisin olla sinuun yhteydessä mutta älä luovuta, tulet kohtaamaan vielä ihmisiä jotka haluavat olla seuranasi, se vain vaatii rohkeutta kummastakin suunnasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa,

      Mulle voi laittaa viestiä osotteeseen superinmail@gmail.com
      Jos haluaa olla jollain tavalla yhteydessä :)

      Poista