Sivut

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Pelinappulana polilla

Polilla lääkärillä ja tutkimuksissa tänään. Aamulla tein kokeen ja jouduin kuluttamaan aikaa koululla neljä tuntia ennen polille lähtöä. Polilla saatiin sitten istuskella 45minuuttia kun sillä lääkärillä oli ollut muita kiireitä. Aivan helvetetin ihanaa. Lopulta pääsin sen luo jossa olin vaan viis tuskallista minuttia. Tämä kaikki vaiva sen takia, että se kertoo että pitää nostaa sataseen annostusta. Niin ja antoi uuden ajan heinäkuuksi. Ei siinä oo mitään järkeä nostaa annostusta kun ei ne lääkkeet poista näitä kevään kiireitä tai muutenkaan tuo helpotusta yksinäisyyteen. Mä olin vaan niin hiton huonolla tuulella kaiken odottamisen jälkeen keskellä tässä kuumuudessa kiireisintä koeviikkoa. Ja eikös tämän idea ollut viiden minsan perusteella nostaa vaan lääkitystä.

Ja sitten seuraavaksi tutkimuksia. Ei paljoa kiinnostanut tuijotella mitään musteläiskiä. Pinna kiristyy enemmän kun se psykologia sanoo, että ei näitä tutkimuksia oo tarkotus tehä väkisten ja eikä näistä sais tulla negatiivisia kokemuksia. Siis anteeks mitä? Vai ei tarkotus oo tehä väkisten? Sanopa se sille lääkärille. Mitenkäs muuten näitä on tehty kuin pakolla? Ja loppukilahdus oli se, että siellä psykologilla meni puolentoistatunnin sijaan puol tuntia. 

Ja sitten terkkarin ja minun jänskät matkat. Siitä lisää salaisessa blogissa. Sen verran voin kertoa että kyllä silläkin vähän alko ärsytystaso nousta. :D  Niin joo, oon lähettänyt kutsuja joten sinne salaseen pitäis nyt päästä.


1 kommentti: