Sivut

maanantai 7. toukokuuta 2012

Ei rikkomalla ehjää saa

Psykologiset tutkimukset edessä päin.. Ei auta mikään enää. Lääkäri päättää ja ei oo vaihtoehtoja. Terkkarikaan ei tykännyt kun mut pakotetaan niihin, mutta se ei oikein voi astua lääkärin eteen. Tän viikon jälkeen pari viikkoa saan ravata polilla laittamassa rastia ruutuun. Huoh, en jaksa ees miettiä koko asiaa.

Apteekissa kävin hakemassa strepsilsejä ja pharysolia. Apteekkari katto mua silleen, että enkö tällä kertaa haekaan masennuslääkkeitä. Liian monta kertaa tullu käytyä siellä apoteekissa. Mutta ei hätää, ens viikolla kyllä tulen noutamaan niitäkin. Eli joo, nostin annostusta seiskaviiteen lauantaina. Eipä oo mitään sivuvaikutuksia vielä ilmennyt.

Mun lääkäri
Ei mitään käsitystä mitä mun nyt kannattais tehä. Päässä on liikaa ajatuksia ja en pysty yhtään kokoamaan niitä yhteen. Nyt on tällästä ällö ahdistusta jolloin päässä pyörii kaikki asiat mutta mistään ei saa kiinni.


 Kuka voisi auttaa täältä pakenemaan
Vanki oon mun maailman

Päädyin hiljaisiin kyyneliin
Ikävän kaupunkiin
Turhiin haaveisiin
Kun toinen siivistä katkaistiin
Miten voi sattuu niin, nyt oon syvällä niin

Ehkä joudun taipumaan, silti haluun tietää
Toiveen rippeet katoaa, epätoivo viiltää
Palapalalta se kaiken hajottaa
Vanki oon tän maailman
Kuuleeko kukaan?

Taistelen, voimaa säästelen
Jos joku sattuis kutsuni kuulemaan
Epäilen, täältä selvii en.

1 kommentti:

  1. Voimia tutkimuksiin :) On kyllä paska lääkäri tollane, pistää vihaks ku oon lukenu siitä murrrr >:( :(
    Hyvä ettei oo tullu sivuvaikutuksia, kyl ne aikalailla olis varmaa jo tullu jos on tullakseen.. :)
    Voimiavoimiavoimia! ♥

    VastaaPoista