Sivut

perjantai 23. maaliskuuta 2012

This ain't no ordinary feeling

Koulussa vaan kaks tuntii ja sillon esiteltiin koko luokalle projekityöt. Ja se meni hyvin. Aluksi kun muut esitteli eka omat työnsä mietin, että mitenköhän tässä tulee käymään mutta sitten kun menin sinne eteen niin ei ollu mitään hätää. Siellä edessä oli oikeestaan ihan mukavaa seistä ja puhua. Tota lausetta en ois ikinä uskonu kirjottavani tai sanovani. Ihanan terve olo kun pystyn suoriutumaan ilman ahdistusta niin monelaisissa tilanteissa.

Koulun jälkeen kävin kaupassa ja löysin jotain todella ihanaa.



Oli vaan pakko ostaa. Pienet asiat piristää.

Tällä hetkellä odotan maanantaita ja polireissua. Siihen asti pitää pärjätä ja sen jälkeen mietin elämää taas uudestaan. Mua vaan pelottaa että miten jatkan eteenpäin. Mä pelkään itseäni. Mä pelkään elämää. Ja mä pelkään viikonloppuja, pääsiäslomaa ja varsinkin kesälomaa. Silloin mun pitää taistella yksin itseni ja ajatusteni kanssa.  Miks oon näin heikko ja avuton? Mun pitäis olla vahva.



4 kommenttia:

  1. Hei, lueskelin tässä tätä sun blogias, ja aattelin kysyä että kaipaatko sä jutteluseuraa? Voin antaa meseosotteeni jos käytät sitä... aattelin että se vois ehkä piristää sua. Oon 20-v poika joka haluais yrittää auttaa jotenkin. :)

    Koitahan pärjäillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!
      En oo mikään innokas mesettäjä enää, mutta kyllä mä vielä sitä jonkiverran käytän. Jutteseura kyllä kelpaa, joten voit antaa ossas jos haluat. :)

      Poista
    2. hannuhanhi_91@hotmail.com

      En ole sit paikalla ainakaan ennen iltaa, kun menen kattomaan lätkämatsia, ettet vaan ihmettele. :P

      Poista
  2. Toi Tropic on parempaa ;) Mut kyllä se keltanenki hyvä oli. Ihanaa, et välillä on vähän (ainakin osin) pirteempi postaus :)

    VastaaPoista