Sivut

maanantai 16. huhtikuuta 2012

Iloisempaa elämää

Kesäduunista soitettiin tänään. Jee, sain kesätöitä kolmeks viikoks ainaski. =) Heti koulun loputtua 4.6. alkaa työt. Hautausmaalle kukkia istuttamaan. Se on tosi tosi hyvä juttu, että työt alkaa heti kun lomakin alkaa. En tipu tyhjän päälle kun on jotain minkä takia herätä aamulla. Yritän ens viikolla kinuta pomolta kun meen tekeen työsopimuksen että saisin lisää töitä jos mahdollista. Voisin ihan hyvin tehdä koko loman duunia. Mutta täytyy olla nyt iloinen että pääsin ees kesätöihin. Se on hyvä että se duuni on suhteellisen fyysistä. Oikeesti, siellä työskentely käy kovasta treenistä.


Olo on ihan mukava. Sain viime yönä nukuttuakin jotenkin. Näen kyllä vielä todella paljon outoja unia. Ne väsyttää kun se uni on niin pinnallista. Mutta en jaksa nyt alkaa siitä stressaamaan.


Nyt mulla on sellanen fiilis että hei oikeesti, voin selvitä tästä paskasta. Mulla on tulevaisuudessa paljon ovia auki. Lukiossa kursseja oon saanu kerättyä sen verran paljon ekana vuonna, että valmistun sieltä kolmessa vuodessa jos jaksan kahtena seuraavana jatkaa vielä. Ei mun keskiarvokaan aivan paska oo tällä hetkellä. Äikässä kurssien ka. on 9. Ei aivan surkea. Muut kurssit ei ehkä aiivan niin hyvin mee, mutta äikkähän on tärkein? En tiedä yhtään mihin haluisin jatkaa lukion jälkeen, mutta onneks ei oo vielä kiire päättää. Ehkä mulla on pienet mahikset päästä ylioppilaaksi ja muutenkin selvitä. Tosin ne on vielä hyvin hyvin ohuet mutta pidetään nyt kiinni tästä ohuesta nauhasta.


Oon aivan hiton tyytyväinen että menin tohon lukioon missä nyt oon. Ihan rehellisesti sanottuna en olis enää tässä ilman sitä koulua ja niitä ihmisiä siellä sisällä. Kaikki opettajat jotka ymmärtää ja joille voi puhua ilman että ne pitää mua aivan hulluna. Kouluterkkari joka välittää aidosti ja joka auttaa niin niin paljon että en voi ikinä ikinä kylliks kiittää sitä. Oma ryhmä joka on, noh ihan ok porukkaahaan sielläkin on.

En nyt tähän postaukseen laita mitään huonoja asioita. Onhan mun elämä vielä aivan jotain hirveää mutta ei niitä nyt aina jaksa miettiä.

1 kommentti: