Sivut

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Elämä kantaa jopa minua

Katoin mun edellisiä postauksia ja oon jankannu aika  paljon siitä terkkarista. Ei siinä mitään ihmeellistä oo että jankkaan samasta asiasta. Kuuluu mun luonteeseen tai sairauteen. Mutta ylläri ylläri tämänkin postauksen päähenkilöä esittää terksu.

Tänään alko siis mulla loma. Aamulla terksu lähetti jo ennen ysiä viestin jossa kysy, että tuunko tänään käymään. Ilmeisesti se ei muistanut, että en oo tänään enää koulussa. Se lupas soittaa mulle päivän aikana. No, kohtalo johdatti mut kuitenkin koululle ja sen luo ennen kuin ehittiin puhelinkeskusteluun. Sattumalta sain kyydin koulun läheisyyteen ja kävelin sitten sen huoneeseen. Taas kohtalo puuttui peliin. Puhuttiin siinä puolisen tuntia ja saatiin selvitettyä asioita. Tosin mä oon siltikin edelleen näkymätön. Mutta silti mun olo on parempi. Mä vaan välillä ylireagoin, mutta se johtuu siitä oon tosi herkkä ihmissuhteissa. Ja varsinkin, kun se tietää musta niin paljon ja tuntee mut niin hyvin. Mutta taas on todistettu on, että asiat kyllä järjestyy, kun vaan jaksaa oottaa. Mä oon vaan niin herkkä hylkäämisille. Tai ei se mua haittaa jos sovittu tapaaminen peruuntuu, mutta kun en tiedä syytä siihen ja mun pää alkaa esittää mulle kauhukuvia ja ahdistun ja huolestun niin paljon.

 

Ihanaa kun asiat selviinty ennen pääsiäistä ja näin vielä sen ihmisen tänään. Varmasti molemmilla levollisempi loma tiedossa. Mulla ainakin mieli keventy monta kiloa. Näin on parempi.

Mulla on paljon lukemista loman varalle. Koulukirjoja ja muita kirjoja. Lisäks mulla on paaaljon suklaata. En oo lihonu onneks vielä. Tai no en lihokaan kovin herkästi kun on hyvä aineenvaihdunta. Mutta mulla on lukemisena kaks Stephen Kingin kirjaa, Da Vinci-koodi sekä lisäks jotain muuta pientä. Niin ja pitää lukea koulua varten terveystietoa, filosofiaa ja psykaa <3  Noi on mun lempiaineita. Lukisin niitä vapaaehtoisestikin, joten ei kovin paha luku-urakka.



Mukavan levollinen olo. Kyllä kaikki järjestyy kun järjesty tänäänkin. Ja onhan aina ennenkin järjestyny. Mä oon mennyt kuitenkin eteenpäin vaikka en itse sitä vielä näe tämän masennusverhon takaa. Ainut pettymys oli tänään se, että sain ruottin kokeesta 6½. Toivottavasti saan kuitenkin kurssista seiskan.

3 kommenttia: