Sivut

torstai 2. elokuuta 2012

Ne sanoo mulle tää on nyt sun todellisuus, tää on nyt sitä, tässä kaikki, tää on lopullisuus, tän ulkopuolella päivät valuvat hukkaan

En joutunutkaan vararikkoon lukiokirjojen takia. Odotin että kirjat maksaisivat 400-500e mutta selvisinpä 280 euron investoinnilla. Ja parikymppiä tuosta kului vihkoihin ja koepaperiin joita mun ei alunperin pitänyt tilata, mutta kun olivat niin mukavasti esillä napsautuksen päässä joten olihan ne pakko lisätä ostoskoriin. Olen hyvin tyytyväinen, nyt on koko vuoden kirjat (toivottavasti ei enempää tarvitse) tilattuna ja voi huokaista helpotuksesta.

Viikko aikaa koulun alkuun. Oon aika välinpitämätön. En halua enää sitä stressata. Asioita täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen ja koulu ei ole nyt se number one. Elämä muuttuu jatkuvasti ja en voi suunnitella etukäteen millaista koulussa tulee mulla olemaan. Täytyy vain luottaa siihen että kaikki tulee järjestymään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti