Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

Elämäni on hylätty

Näin tämä elämä sitten heittelee synkkään suuntaan. Opintotukihakemus hylätty. Asunto olisi mutta ei rahaa pitää sitä. En tiedä mitä helvettiä mä nyt teen. En jaksa aloittaa paperirumbaa. En jaksa soittaa kelaan kun ei sieltä saa inhimillistä ihmistä langoille. Itken ja paiskoin kaikkia muuttotavaroita pitkin seiniä. Nyt on lasejakin rikki, mitä mä niillä edes enää teen. Pitikin tilata ne koko vuoden helvetin lukiokirjat. Enhän mä nyt tuolla koulussa jaksa kuukauttakaan ilman omaa asuntoa. Oon hyvin järkyttynyt kelan yllätyspäätöksestä. Turha kai näin toivottomalle tapaukselle on mitään uutta mahdollisuutta antaa. Sehän vaatii vähän rahaa. Nyt on sekin asia päivänselvää etten siis terapiaakaan tule ikinä saamaan, ainakaan kelan tukemana. Ja yksityisenä ei ole varaa.

Järkeäkö koko lukiotakaan on enää jatkaa. Kun ei ole varaa jatkaa sen jälkeen kolmannelle asteelle opiskelemaan.


3 kommenttia:

  1. Hei! Eika ole hylatty! Laitoin sulle s-postia! Lue se! Samalla taalta lahetan hyvia viboja!

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
  2. Mitä helvettiä :o minkä ne sano syyks hakemuksen hylkäämisee?

    VastaaPoista
  3. voi jeesus -.- oon aina vihannu tota et porukoiden tulot vaikuttaa, koska ei se sitä meinaa et ne sulle ne rahat antas. Okei, onha se sit eri juttu jos on tyylii työttömät vanhemmat... Ja vittu sä asut yksin!! Toivottavasti valittamine onnistuu...

    VastaaPoista