Sivut

maanantai 27. elokuuta 2012

When I awake it's you that makes me strong

Jotenkin tämä oma kämppä alkaa tuntua ihan oikealta kodilta. Omalta kodilta. Hassua kuinka uuteen ympäristöön ja elämään pystyy sopeutumaan. En voi kuvitella elämää ilman tätä omaa kotia.

Terkkari maanitteli menemään kokeilemaan kuntosalia jossa on tutustumisviikko meneillään. Pitkään vatvoin asiaa kotona, kunnes lopulta keräsin rohkeutta ja menin salille ihmisten ilmoille. Olen ylpeä itsestäni kun kävin siellä. Olisi mukavaa jatkaa siellä käymistä. Raha vain on esteenä, ei tällä budjetilla. Yksi mahdollisuus on se, että lastensuojelu kustantaisi edes osittain minun treenit..
Terveydenhoitaja potkii mua koko ajan eteenpäin. Se yrittää aktivoida minua ja käyttää lähestulkoon kaikki keinot siinä. Jotenkin se saa mua kuitenkin liikkeelle. Se tuntee mut valitettavan hyvin ja osaa vetää oikeista naruista.

Sain sähkösopimuksen postissa, mutta olen aivan pihalla että mitä mun pitää maksaa vai pitääkö vielä maksaa mitään. En päässyt perille kuinka paljon käytännössä sähkö tulee maksamaan, joten varmuuden vuoksi yritän pitää kulutusta mahdollisimman pienenä. Olen todella avuton tällaisissa asioissa.

Tämän talon muut asukkaat pysyvät asunnoissaan, en oikein tiedä millaista porukkaa asustelee seinien toisella puolen. Olen tosin tutustunut kissaan. Ruman värinen katti mutta tulee uteliaasti paijattavaksi.

Sen verran vielä positiivista että hain leffateatterin kioskiin töihin. Ei kai nyt kukaan mua sinne ottais töihin, mutta olen ainakin yrittänyt.


2 kommenttia:

  1. :) Yrittanytta ei laiteta, niin mulle kaikki hokee kun laitan tyohakemuksia menemaan. Pian peukkuja! Kivalta kuulostaa tuo sali. Mun piti aloittaa syksylla mutta taitaa venya viela pari kuukautta kun merivesi on lammennyt 18 asteeseen ja toivottavasti saadaan hyvia tuuliakin. Osaan jo melkein leijalautailla = paasen perati laudalle asti. Huomenna lennetaan taas. Laitan postia sen jalkeen tulemaan, toivottavasti en hampaattomana tai mantereelta kasin :D

    Amat victoria curam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla nousee karvat pystyyn kun puhut leijalautailusta, kauhukuvia vilisee. Omasta käsityksestäni tuo laudalle pääseminen on jo iso edistysaskel, joten ei taida mennä kauaa kun lennät lautoinesi ja leijoinesi Suomeen asti. :s

      Poista