Sivut

keskiviikko 8. elokuuta 2012

I'm a ghost with a beating heart

Huomenna se sitten taas alkaa. Yhtään en ole valmis koulunalkuun, en sitten yhtään. En oo koko viikkona saanut terkkariakaan kunnolla kiinni. Huoh, yksin joudun pohtimaan asioita. Oon vaan niin väsynyt ja stressaantunut. Vaikka yritän kuinka sanoa itelleni, että kaikki menee hyvin ja sulla ei oo mitään, niin se ei millään tunnu auttavan. Pinna on jotenkin hyvin kireällä vaikka yleensä en ole kovinkaan usein huonolla tuulella. Jollakin tavalla täytyy nyt vaan selvitä kaksi seuraavaa päivää koulussa.

Mun muuttaminen on aika jäissä. On niin paljon hankittavaa. Toi kela sotki lopullisesti aikataulun. Mun muuttobudjetti on puolentonnia pienempi kuin olen olettanut. Jollain tavalla pitää kuitenkin yrittää pärjätä rahallisesti, jos ei kelalta myönnetä rahaa niin pakko on sosiaalitoimistoa alkaa lähestyä. Vuokran ja takuusumman eräpäivä alkaa kuitenkin lähestyä uhkaavasti ja niitä välttämättömiä muuttohankintoja täytyisi myös ostaa. Mua kaduttaa hyvin suuresti kun tuhlasin rahaa lukiokirjoihin. Olisin sillä summalla maksanut niin paljon muuta tärkeämpää.

Muuttopäivä alkaa venyä yhä myöhäsemmäksi. Jos asia olisi minusta kiinni niin kantaisin maanantai iltapäivänä kamat kämppään. Jos voisin edes asiaan vähän vaikuttaa niin uhraisin koko tiistain muuttoon. Mutta kun ei niin ei. En kuitenkaan halua koko ensi viikkoa kulkea täältä enää kouluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti