Sivut

maanantai 13. elokuuta 2012

Muutto edessä, ongelmat takana?

Jes, kämppä on nyt vapaa ja avaimet omistajalla eli minulla. Olisin halunnut mennä heti tsekkaamaan kämppää, mutta koska sain tuurilla opolle ajan täksi päiväksi, niin oli pakko käydä sielläkin. Ekan jakson kurssit on nyt kunnossa. Kun vihdoin ja viimein hoidin velvollisuuteni pääsin kämpille. Missasin ruokailun ja olin pari tuntia pois koulusta. Toivottovasti homma ei jatku tuollaisena. Hain kaupasta kolmioleipää sekä karkkia ja istuin tyhjässä kämpässä niitä syöden. Kouluruoka olisi tullut halvemmaksi ja terveellisemmäksi, ei kovin usein tuollaisia lounaita. Jotenkin noi tunnit kului niin nopeasti ja "unohdin" pari tuntia joten poissaolot napsahti niistä. Mutta ei se mitään, siivosin ja puunasin tyhjää kämppää niin että tolu tuoksuu naapuriinkin asti. Tosin vielä on paljon siivottavaa. Sauna ja kylppäri sekä jääkaappi. Toi sauna on kyllä niin upea, koko kämpän sydän. Tosin ei oo mitään käsitystä miten sähkösauna toimii, ikinä en ole käyttänyt. Olisiko kellään mitään vinkkejä etten heti polta koko taloa?

Minun sosiaaliselle ympäristölle kuuluu virkistävän hyvää. Ihmiset ovat puhuneet mulle ja minä myös heille. Ihan lupaava alku. Ehkä minä kelpaan sittenkin porukkaan. Toivottovasti en kuitenkaan joudu kiusaajien kynsiin.


Tällä viikolla rahapalaveri. Raha-asiat toivottavasti järjestyy. No, kun terkkari on siinä mukana mun kanssa niin ne kyllä järjestyy. Terkkari on kiva kun se kieltää, käskee ja kannustaa. Kieltää murehtimasta ja tekemästä kaaospäätöksiä, käskee olemaan rohkeampi ja luottavaisempi, kannustaa sekä hyvinä että huonoina päivinä. Sen opetukset ja sanat kulkevat koko ajan mukana. Olen tosi onnellinen kun noin upea ihminen on ilmestynyt elämääni. Jos minulla olisi enemmän terkkareitam niin jakaisin niitä teille jotka sellaista tarvitsevat. Mutta koska minun elämääni on joltakin planeetalta tipahtanut tuollainen ihminen, niin eiköhän sieltä planeetalta teillekin tipahda pian tyyppi auttamaan.

3 kommenttia:

  1. jotenki hassulta kuulostaa, ettet oo koskaan ennen sähkösaunaa käyttänyt. Mut hei, miepä heitän sellasen vinkin, että toinen niistä käännettävistä nappuloista on se, joka kertoo miten kauan sauna on päällä. Yleensä ne numerot on tunnein välein. Jos itseksesi käytät niin mieti, kuinka kauan haluat pitää sitä saunaa päällä. Sähkösaunan lämpeämisessä mieluisaan asteeseen menee yleensä 30min-1h. Hope u get it! :)

    VastaaPoista
  2. Niin ja sitten ne saa viela ajastimellekin siita nappulasta, joten ela huolehdi, et sina saunan lammittamisella onnistu taloa polttamaan :)

    Amat victoria curam

    VastaaPoista
  3. Hei! Mukava oli lukea kivoja kuulumisia. T. S ;)

    VastaaPoista