Sivut

keskiviikko 29. elokuuta 2012

Cause everything you thought I would be has fallen apart fight in front of you

Mulla on ihana koulu ja ihanat opettajat. Siellä talossa on muutamia aikuisia, joista on kehkeytynyt mulle tavallaan roolimalleja. Korvaamattoman arvokas turvaverkko. Se on outo tunne kun ihmiset aidosti välittävät ja yrittävät auttaa.

Enkun aineen aiheena on elämän suurimmasta vaikeudesta selviäminen. Mikä ei tapa se vahvistaa. Vaikea valita että mistä ongelmasta kirjoittaisin. Hieman kaunistellen täytyy kyllä kirjoittaa, ei liian totuudenmukaisesti tai tulee surullisen karua tekstiä.

Terkkarin kanssa on todella outoa jutella. Ei ole oikein mitään puheenaihetta. Mä näen sitä tyyppiä yhä harvemmin ja harvemmin. On vaan niin vaikea jutella koulussa kun ollaan molemmat tavallaan töissä. Sillä on niin kiire ja kaikki on jotenkin pinnallista nykyään. Ei se tiedä yhtään mitä mulle oikeasti kuuluu. En mä pysty kertomaan niitä asioita mitä käyn juuri läpi, kun se ei oo siinä keskustelutilanteessa yhtään läsnä. Se vaan höntyilee menemään eikä voi edes hetkeksi vain pysähtyä kuuntelemaan mitä mulla on oikeasti asiana. Siitä lähtien kun koulu alkoi niin en oo enää kunnolla jutellut terkkarin kanssa. En ole ollut täysin rehellinen enkä kertonut yhtä avoimesti asioistani. Mulla on asioita jotka vaivaavat mua todella paljon, mutta terkkari luulee että kaikki menee ihan hyvin.


1 kommentti:

  1. Tsemppiä ihan hirveesti, kyl se koulu ja asuminen siitä viel lähtee kunnolla pyöriin ku saat rutiinista kii :) Ja voi olla et sil terkal on nyt niin paljon kaikkee uusien ykkösten kans et sil ei oo viel paljon muulle aikaa.. Mut ihan varmaa tän syksyn aikana asiat palaa taas sen kaa uomiinsa :)

    VastaaPoista