Sivut

perjantai 8. kesäkuuta 2012

There might be more than you believe

1/4 kesätöistä selvitty. Ei se nyt niin paha oo, jos vertaa sitä yksinäisyyteen ja muuhun paskaan. Mulla on muuten pienet mahikset että muutan omaan kämppään lähelle koulua. Ja tänään siihen purjeeseen tuli uutta tuulta kun sain lastensuojelusta suostumuksen että voisin muuttaa. Nyt on sieltäkin saatu lupa muuttamiseen. Ainut taho mikä voi astua muuttamisessa eteen on ylläri ylläri poli. Sitähän tässä pohditaan ja ootellaan hoitoneuvottelua jossa näkee oonko niiden mielestä valmis muuttamaan omilleni. Vai oonko osastokamaa vieläkin. Ne tutkimustulokset on yks määrite. Mutta kai se psykologi olis nyt yhteyttä ottanut jos niissä tutkimuksissa olis paljastunut jotakin dramaattista?

Tukihenkilöstä ei oo kuulunut mitään. Keksin sille kuitenkin käyttöä. Hyödyllistä käyttöä eli siitä tulee kuski mulle. Mä aion tehä liikunnankurssia kesän aikana varastoon joten siitä tulee hyödyllinen tyyppi kuskaamaan mua joka paikkaan. Jonnekin frisbeegolf-radalle ja golf-kentille ym. erikoiseen. Ja sitten lastensuojelu maksaa vielä kaikki välineet ja sellaset. Onko se väärin ajateltu, että vaikka en halua varsinaisesti tehä mitään sen kanssa tai puhua, niin käytän sitä kuskaamisessa? Ja sitten vielä se tyyppi valvoo mun kurssisuorituksia. Se olis niin loistava ja hyödyllinen juuri tuohon. Kuulostaa niin täydelliseltä kun saisin opintoja eteenpäin, tekemistä, kokemuksia ja kaikki hupi ei maksais vielä mitään. Mutta sit mietin että onko väärin käyttää tukihenkilöä hyväksi..

Rantakunto ei oikein taida kasvaa töissä. Viiltelyarpien lisäksi ilmestynyt monta mustelmaa, ruhjeita ja raapimisjälkiä. Voisipa viiltelujäljetkin laittaa töiden piikkiin.

Nyt joudun vetämään takaisin päin edellisestä postauksesta, että ei mulla sittenkään taida olla fyysisiä voimia tehä mitään erikoista illalla töiden jälkeen. Vähäsen jopa huvittais lähteä lenkille mutta kroppa stoppaa sen idean. Liika on liikaa. Tylsää vaan kun haluais tehäkin ehkäpä jotakin mutta sitten fyysinen puoli ei oikein jaksais enää. Kyllä tää kunto on kuitenkin kasvanut paljon muutamassa päivässä.


3 kommenttia:

  1. Asutko sä lastenkodissa vai miks toi lastensuojelu puuttuu sun asioihin?
    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Mietin ihan samaa kuin edellinen. Noi muiden tekemiset saa vaan mut tuntee itteni nii paskaks, ku nii harva ihmine oikeesti pitää musta. Se saa väkisi aattelee, et mus on oltava jotai vikaa. Onneks et ite tappanu ittees, oot upee ihmine ♥

    VastaaPoista
  3. Ookei, nyt selkis vähän paremmin :)

    Olin kai laittanu epäselvästi tos mun blogitekstissä, mut tarkotin tolla varotuksella blogia minkä olin linkannu siihen (muokkasin sitä et sen tajuu nyt ehkä paremmin). Eli ei sellasta vaaraa mun teksteissä! (:

    VastaaPoista