Sivut

tiistai 5. kesäkuuta 2012

Ei mennyt niin kuin strömsössä

Aamulla heräsin sihen kun tuntu että olkapäiden ja niskan lihakset yrittää kasvaa läpi. Ei auta, töihin piti lähteä. Onneks sain häipyä jo neljän tunnin päästä. Oli aika raskasta ja oikeestaan aivan turha työpäivä. Huristelin kotiin ja yritin levätä pari tuntia. Olin niin helvetin väsynyt että olisin voinut maata viikon sängyssä. Mutta sitten pitikin lähteä kohti palaveria. Se tukihenkilö ei oikein natsannut mulle. Se ei sopinut mun luonteelle yhtään. En halua ajatella asiaa enempää. Sain jo traumoja kahvihetkestä. Mutta ei kai tän kesäloman pidä kaatua yhteen ihmiseen? Sanotaanko näin, että olisin mielummin yksin kuin tapaisin tuota tukihenkilöä kerran viikossa.

Mutta nyt pitää yrittää keskittyä töihin. Hain apteekista kylmägeelia ja nyt on jäätävä olo. Pakko keksiä jotakin mikä edistää jaksamista töissä. Huomenna keitän termariin jopa kahvia!

Super ;)

Nämä on niitä ihania mitä löysin kaupasta


Karsea olo. Pitää pärjätä todennäköisesti maanantaihin asti yksin. 29.6. polilla tutkimuspalaute. Viimeisenä työpäivänä. Olis saanu olla aiemmin niin sais olla töistä pois. Ei haittaa vaikka en sais rahaa, mutta kun en vaan vittu jaksa kaheksaa tuntia olla siellä raatamassa. Mutta nyt pitää miettiä hyviä puolia! Saan sellaset lihakset tätä menoa että huh, huh. Ja oon ainakin ulkona paljon. Ja saa syödä niin helvetin paljon kaikkea kun kulutus on miljoonakertainen normaaliin verrattuna.

Tukihenkilö ehdotti mulle kylpyläreissua. Näillä viiltelyjäljillä en mee vittu mihkään kylpylään. Lisäks kun oon näin hmm.. luiseva tai laiha niin siitä ei hyvää seuraa. Rannalle voin mennä kun siellä on hiekkaa mihin hautautua. Mutta pärjään siellä vallan hyvin yksinkin. Se ehdotti sulkapalloa tai liikuntaa mutta en mä työpäivän jälkeen jaksa liikkua yhtään. Mä lillun ice poweris ja en ajattelekaan mitään sulkkista. Se ehdotti huvipuistoa mutta en halua tuntemattoman kanssa sellaseen lähteä. Ei siinä oo mitään rentoa vapautta. Mä olisin vaan niin ahdistunut koko ajan. Huvipuistoon mä meen jos meen niin kaverini kanssa.

Onhan se aika huono juttu, jos ei toimi kemiat tukihenkilön kanssa, kun ei oikein oo valinnanvaihtoehtoja muita kesälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti