Sivut

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Just Do It

Oon pari päivää jankannut mielessäni yhtä helvetin kaappia tai kirjahyllyä vai mikä se on, mutta kuitenkin sellaista isoa tilansyöjää, että mihin mä sen tungen kämpässäni. Vastaus on lopulta hyvin yksinkertainen; en raahaa sitä kämppään. Ei mitään järkeä roudata 6 hyllyistä jättiä, jossa yhessä hyllyssä on jotakin järkevää tavaraa ja loput hyllyt koostuu vanhoista lehdistä, romusta, mopokypärästä ja jättimäisestä pinosta enemmän tai vähemmän tärkeitä papereita.

Oon miettinyt muuttoa ehkä vähän liikaa ja mulla on päässä upeaakin upeampi sisutussuunnitelma. Tällä viikolla varmaankin pääsen uudestaan tsekkaamaan kämpän. Jännittää yhtä paljon kuin ekalla kerralla. Mutta ei ahdista yhtään, vain jännittää.

Tänään tilasin jopa lukiokirjoja ekalle jaksolle. Hyi kun tuli kalliiksi. Kuukausi sitten en edes ajatellut kirjojen tilaamista, sillä en ollut yhtään varma oonko enää syksyllä edes hengissä. Toki eihän se nyt oo varmaa kenellekään. Ties milloin tippuu taivaalta flyygeli päähän. Mutta nostin ainakin selvitymisprosenttia suuremmaksi.

Yllättävän vähän oon hmm.. ikävöinyt terkkarin tukea. Luulin että hajoaisin aivan palasiksi loman aikana mutta ihan hyvin on pärjäilty. Tosin lasken päiviä sen loman loppumiseen.

Ja jos loppuun jotain pientä positiivista niin ostin uudet juoksukengät ja 1,5v tauon jälkeen oon alkanut käymään juoksemassa. Tosin oon käynyt 3 kertaa vasta joten ei nyt vielä liikaa hihkuta. Mutta uudet ja hyvät kengät kutkuttelee mukavasti eteisessä ja ei niitä raaski käyttämättä jättää.


3 kommenttia:

  1. Juoksukengat on nasta juttu :)
    Mun (vanhahkot) odottaa edelleen tuolla jos saat paranisivat. Tuossa monsuunissa ei paljoa huvita liikkua takkatulen aarelta mihkaan.

    -Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siellä on monsuuni käynnissä :D Täällä on sopiva parinkymmenen asteen lämpötila juoksua varten. Mutta surullista kyllä, 30 astetta ei ole vielä läheskään mennyt rikki. :/

      Poista