Sivut

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Arvasin että näin käy

Kirjoitan vähemmän vaikka aikaa olisi kirjoittaa enemmän. Ja asiaakin olisi, mutta aina kun yritän kirjoittaa niin ajattelen että ihan paskaa tekstiä ja pyyhin kaiken pois. Mietin myös mitä järkeä on pitää blogia kun mulla ei ole oikein rohkeutta kirjoittaa ja tuottaa tekstiä. Olen niin epävarma kaikesta.

En ole nähnyt terkkaria kolmeen viikkoon. En ole käynyt viikkoon terapiassa. En ole oikeastaan jutellut kenellekään saatika nähnyt ketään ihmistä. Lähinnä olen maannut sängyssä ja välissä lueskellut lehtiä. Välillä olen noussut ylös ja katsonut jakson breaking bad-sarjaa netistä. Ja sitten jatkanut makailua. Käynyt jossakin vaiheessa ostamassa ruokaa kaupasta. Mua on alkanut tympiä ruokakaupassa käyminen. Vitun tylsää ostaa samantyyppistä ruokaa viikosta toiseen. En tykkää ruoanlaitosta ja köyhällä budjetilla mennään. En tykkää oikeastaan edes syömisestä silloin kun olen yksinäinen ja masentunut.

Terkkari on lomalla ja ei se ole oikein kiinnostunut minusta. Olen kolmen viikon aikana useampaan otteeseen kysynyt voitaisko nähdä ja milloin nähdään. Mutta ei koskaan ole aikaa. En jaksa enää kinuta näkemistä. Olen aika eristäytynyt ja ajatukset eivät oikein pysy kasassa. En saa oikein ajatuksista kiinni kun lentävät niin kovaa ohitse. Parempi niin, sillä en ole kiinnostunut miettimään omia ajatuksiani.

Oikeastaan kaikki menee päin helvettiä tällä hetkellä. Terkkariakaan ei kiinnosta joten vitut kaikesta.


6 kommenttia:

  1. Harmi että sulla menee huonosti nyt:( Eikö terkkarilla oikeasti ole yhtään aikaa nähdä sua kun se tietää että sulla on lomaa terapiasta? Hirveetä jos oot ihan yksiksesi siellä :(


    Paaaaaaaljon iisoja voimahaleja sinne kun en voi muutakaan tehdä<3 älä luovuta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sillä vissiin ole aikaa kun on jotain omia juttuja ja menoja. Ärsyttää lukea sen fb-päivityksiä kun huomaa etten minä kuulu sen lomaan mukaan.. :/

      Poista
    2. Nojoo uskon et ärsyttää:( luulis että sillä edes hieman riittäis aikaa sullekin... Mut ei sit vaan voi mitään varmaan:/
      Ja siitä kutsusta niin mä ite vahingos poistin ne osotteet kerran ni ei ollu sun syy ettet saanu kutsua:D

      Poista
  2. Kurjaa, että oot ollu yksinäinen ilman terapiaa ja terkkaria, mutta kyllähän terkkarillakin on oikeus lomaan, jolloin hän saa tehdä mitä haluaa. Ei mun mielestä ketään voi velvoittaa olemaan myös lomalla tavoitettavissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ollaan ehkä terkkarin kanssa enemmän lähempänän ystävyyssuhdetta kuin terkkari-oppilas suhdetta, joten ei nämä lomat silleen ole esteenä. Mutta totta kai haluan suoda terkkarille myös omaa lomaa. Se on vain harmi, että jään kovin yksin kun kaikki ovat lomalla. Mutta mulla on kuitenkin ymmärrys ja empatia terkkarin puolella ja yritän olla vaatimatta liikoja. :)

      Poista