Sivut

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Hermostuneena odottelen huomista tuomionpäivää

Joo, taas yksi valvottu yö takana. Olin niin hermostunut että ravasin puoleen yöhön asti asuntoa toisesta päästä toiseen. Ja hieroin käsiä yhteen ja aivot raksutti sellaista vauhtia että naapuritkin olisivat heränneet. Aamulla nousin aikaisten ylös kun en viitsinyt maata sängyssä hermostuneena valveilla. Ja lähdin ajotunneille autokouluun. Pitkästä aikaa olin ajamassa autoa. Ajo meni ihan jees, paitsi tuli jokin aivokatkos ja lähdin punaisia valoja päin lipumaan risteyksestä kun erehdyin katsomaan vääriä valoja. Keskelle valoristeystä ehdin ja ihmettelin että miksi nuo autot ajavat melkein päälle. Sitten vasta opettaja huomasi että herran jumala mitä mä tein. Sitten opettaja peruutti äkkiä auton takaisin valoristeyksiin ja nuhteli. Vaarallinen ajatuskatko.

Ajosta sitten suoraan kouluun. Ei oikein jaksanut tuotakaan. Mietin hermostuneena jälkihuoltoa ja huomista. Laitoin sosiaalitädille vielä viestiä että muistaa huomenna sanoa pomolle että vaikka jälkihuolto on kallista niin pitää miettiä pitkällä tähtäimellä. Kyllähän minä maksan tuon lystin veroina takaisin joskus. Ja moninkertaisena. Tämmöinen pieni sijoitus ja laina minulle, maksan korkoineen kyllä takaisin.

Vaikka lähetin reseptin polille uusittavaksi, niin sieltä ei ole kuulunut mitään. Mietin että pitää varmaan käydä kysymässä apteekissa onko minulle reseptejä. Lääkkeet uhkailevat loppumisellaan, ja olen jättänyt lääkkeitä ottamatta kun ei voi olla varma milloin saan hakea niitä lisää.

Ja kela ilmoitti että saan opintotukea ja asumislisää. Vähän yli 400e. Saan vuokrat ja laskut maksettua. Ruuasta ei kannata vielä haaveilla.

Mutta huomista odotellessa..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti