Sivut

torstai 8. marraskuuta 2012

Wish you were here

Mulla vaihtuu hoitava lääkäri polilla. En mä nyt koskaan oo oikeastaan pitänyt polilääkäristä, mutta on se vähän turhauttavaa kun joku toinen lääkäri vaihtuu tilalle nyt tässä vaiheessa. Mun lääkkeetkin on ihan sotkussa ja noi zopinoxit oli virhe. Nyt sain vasta ketipinoria jota olisi pitänyt kokeilla ennen unilääkkeitä. Mua kuitenkin pelottaa vähän toi ketipinor vaikka pieni 25mg annos onkin. Mutta zopinoxit oli kyllä niin pahoja lääkkeitä ja en haluaisi enää palata niihin. Yöhortoilut ja päiväväsymys eivät oikein enää nappaa. Mutta se mieltä rauhoittava ja lihaksia rentouttava vaikutus oli ihan mukava..

Ikävöin jo nyt terkkaria vaikka se on ollut päivän pois. Se lupasi tulla kuitenkin takaisin. Tää viikonloppu on raskas, surullinen monella tapaa. Ei siitä sen enempää. Pelkään kuitenkin koko ajan että terkkari ei tuukaan enää takaisin vaan hylkää niin kuin kaikki muutkin ihmiset. Kyllä mä tiedän että se tulee mutta entä jos ei tuukaan pyörii koko ajan mielessä.

Oon itkeskellyt koko tämän viikon. Koulussa oon tehnyt kokeet ja nekin on ollut vaikea tehdä kun jotenkin kyyneleet meinaa sumentaa kaiken. Joskus mun pitää kuitenkin itkeä nää kyyneleet eikä niillä ole mitään ennalta varattua aikaa.


4 kommenttia:

  1. Itse oon käyttänyt noin kuukauden Ketipinoria, myös toi 25 mg. Ekoina päivinä se väsytti ihan hirveesti, nukuin tosi aikasin iltaisin ja aamuisinkin väsytti. Mutta nyt ei enää niin vahvasti tietenkään onneksi. Oon todennut, että oikeesti tosi hyvä ainakin itselleni. :)

    VastaaPoista
  2. Oho, lähetin liian aikaisin kommenttini. :( Piti jatkaa vielä, että yritä jaksella! ♥ Itke oikeasti, jos itkettää, se auttaa kyllä. :)

    VastaaPoista
  3. Voimia, muksu. Mulla on sulle s-posti tekeilla mutta olen niin lobotomiapotilas toiden jalkeen etta hidastelen. Annas kun lepailen tan illan. <3 Halit

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään stressiä. Kyllä minäkin olisin vähän poikki jos olisin suklaiden keskellä päivät pitkät :-)

      Poista