Sivut

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

♥ Money

Oli vähän hölmöä olla terkkarin kanssa rahapalaverissa. Mulla oli aikomuksena jättää koko homma välistä mutta lähdin sen mukaan sittenkin. Sossu tyyppi kyseli kaikkea ja vastailin tylsistyneenä kysymyksiin. Sitten se sanoi että terkkarilla ja mulla on melkein samanlaiset vaatteet ja ollaan vähän niin kuin samiksii. Siinä vaiheessa vasta kiinnitin huomiota terkkariin ja sossutädin kommentti aiheutti meissä pientä ja mukavaa hilpeyttä. Sossutäti meni hakemaan kopiopapereita ja terkkari halas mua ohuesti ja varovasti. Ei nää meidän erimielisyydet kauhean vakavia ole, pitää tulla vaan puolitietä molempien vastaan niin on taas parempi olo. Oon tyytyväinen kun menin sen mukaan enkä skipannut koko hommaa ja rypenyt kiukussani.

Terkkari lupasi kirjoittaa musta lausunnon taloudellista tukea varten ja pienellä mielenkiinnolla odotan että saan lukea sen stoorin. Kuulostaa erikoiselta että se kirjoittaa mun elämästä tarinan. Ja sossutädin mukaan sen on oltava raaistettu lausunto eli kerrotaan kaikki ongelmat. On se vähän jännittävää kun saan sitten lukea ja arvioida sen. Ja nyt mä saan nähdä että mitä asioioita tyyppi tietää ja mitä en oo vielä saanut sanottua. Mietin että kirjoittaakohan se mitään kiusaamisesta josta en ole sille oikeastaan maininnut mitään. Nyt olisi hyvä sauma paljastaa sekin.

Ja sossutädiltä tuli vielä kommenttia mun laihuudesta. Pitää syödä ettei luut palele. Sain lisäksi parikymmpiä maksusitoumuksella rahaa ruokaan. Kuulostaa vähän höpsöltä mutta rahaa saa ilmeisesti noinkin.


2 kommenttia:

  1. Hei hölmö! Ei ketipinorissa oo pelättävää :) ekoista saa sellasen tokkuran, ettei tajuu oikee mitää nii kantsii mennä nukkuu. Ja ylipäätään auttaa ahdistukseen ja väsyttää. Suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tjaa.. Mä pelkään kaikkia lääkkeitä ja mulla on paha tapa järkyttää itseni lukemalla netistä tietoa lääkkeistä ennen käyttöä. Ei saisi kyllä uskoa kaikkea :D

      Poista