Sivut

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Paniikkikohtausten tykitystä

En oikein enää jaksaisi, en siis yhtään mitään. Mun koulu menee päin helvettiä. En vaan pysty tekemään mitään sen eteen. Koko viikonlopun oon saanut paniikkikohtauksia kun lopetin zopinoxit ja vieroitusoireet lähestulkoon saivat mut kävelemään päivystykseen. Mun pää vaan hajoaa ja en pysty yhtään mihinkään. Tää elämä on yhtä helvettiä. Mä oon niin palasina ja ei oo mitään käsitystä että miten tästä oikein selviän.

Oon saanut siis aivan järkyttäviä paniikkikohtauksia jotka on aivan sairaan pelottavia. Pitää vaan muistaa hengittää rauhassa ja syvään niin se helpottaa. Oon ihan tolkuttoman huonossa kunnossa ja yritän koko ajan unohtaa koulun ja muut ahdistavat asiat tai muuten saan taas kohtauksen. Kävin jopa leffassa ja sain olla pari tuntia rauhassa tästä omasta päänsisäisestä maailmasta.

Mulla ei siis koskaan aikaisemmin ole ilmennyt näin tiheään paniikkikohtauksia. Yleensä niitä on esiintynyt kerran parissa kuukaudessa ja nekin ovat ilmenneet yleensä öisin. Mutta nyt oon saanut puolenkymmentä kohtausta parin päivän aikana.


3 kommenttia:

  1. Voi ei :S Kuulostaa kamalalta... Mee huomenna jutteleen sen terkkarin kans tosta, ei kuulosta hyvältä :/ Enkä ny tarkota pelotella..

    VastaaPoista
  2. Ihan samaa suosittelen!
    Juuri saavuin suklaatehtaan haadeksen luolista neljan paivan vapaalle. Huomenna kirjailen sulle oikein pitkan meilin! Voimia! <3

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista