Sivut

perjantai 26. lokakuuta 2012

I'll try to do it right this time around

Aamu alkoi kirjaimellisesti rymisten. Säpsähdin ihan yhtäkkiä unesta ja tipahdin sängystä kaataen samalla yöpöydän ja lampun. Olo oli että mitä helvettiä oikein tapahtuu. Mä en tiedä että mitä oikein puuhaan öisin. Okei, otan illalla 1,5tablettia zopinoxia, sitten tunnin päästä tilttaa päässä ja about kuuden tunnin päästä syttyy yhtäkkiä valot takaisin päälle. Mutta mitä sen kuuden tunnin aikana tapahtuu, se onkin mysteeri. Mutta viime yönä olin ilmeisesti aukaissut uudet purkin zopinoxeja, ja kun laskin pillerit, niin olin vissiin syönyt muutaman napin kuormasta yön aikana tai jotenkin muuten tuhonnut. Ei mitään muistikuvaa. Se on niin friikkiä kun ei tiedä yhtään että mitä öisin tapahtuu. Mutta pari yötä sitten olin käärinyt vaatteita vaatekaapissa nätisti hyllyyn ja päivällä en ole sitä tehnyt eikä mulla täällä ole taloudenhoitajaakaan joten hmm..

Sain eräältä opettajalta aika karua kommenttia kun olisin halunnut vähän helpotusta kurssiin. "Tee sitten itsenäisenä jos et muuten pysty tai älä sitten tee mitään! " Tosi hyvää tukea ja kannustusta, niin hyvää että lähdin kesken päivää pois koulusta kun oli niin paha olla.

Ja ihania koulutapahtumia sitten piisaa. Kävelin käytävällä ohi istuvan poikalauman ja yksi niistä heitti mun päälle murskattua tupakkia ja huusi että ota kiinni. Hauskaa. Ruokajonossa juttelin erään (mukavan?) tytön kanssa kuten aika monta kertaa aiemminkin. No, tunnin päästä se kirjaimellisesti puhui selän takana musta paskaa, siitä kun asun yksin ja ne pohti että kuinka mä pärjään.

Sain lisää lääkkeitä, tällä kertaa mirtazapinia 'unen turvaamiseen'. Zopinox on unen saamiseen ja mirtatsapiini turvaa sen että pysynkin sängyssä enkä hortoile. Toivottovasti entiset/nykyiset/tulevat kiusaajat nukkuvat hyvin yönsä.


8 kommenttia:

  1. Tosi törkee tuo opettaja! Tuollaisia ei edes saisi olla työssä etenkään nuorten kanssa. Ja nuo kiusaajat... Voivoi, kumpa voisin auttaa jotenkin. Hali.

    Ja mullakin on ollut mirtatsapiini käytössä, oli paras lääke mikä mulla on ollut, mutta sekään ei toiminut loppujen lopuksi halutulla tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos halista! <3 Yritetään katsella että mihin tää kaikki oikein etenee..

      Poista
  2. Voivittu voi lukiolaiset olla lapsellisia? Että muo ärsyttää NIIIIIIIN paljon sun puolesta. Vaikutat niin kovin ihanalta ihmiseltä kun sun blogia lukee. Oot ainakin hiton vahva, oikeesti! Mirtazapin on täälläkin tuttu lääke, nukuttaa kyllä.. etkö vois kokella sitä pelkästään? Kuulostaa niin pelottavalta noi Zopinoxien vaikutuksen alasena tehdyt jutut :S Tai sitte jotai Ketipinoria. Nukun Mirtazapinien ja Ketipinorien yhdistelmällä ite aikast hyvin. Tsemppiä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, lukion kakkoset ja pian täysi-ikäiset tyypit.. Mulla menee nää lääkkeet vähän silleen kovimmasta miedoimpaan :D Vähän väärä järjestys..

      Poista
  3. Nyt kyllä kiehuu! Vielä lukiossa heitellään jollain tupakanpuruilla?! Mitä vittua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ei se lukio takaa sitä että on fiksu :/ Monelle tuntuu olevan sellainen päivähoitopaikka.

      Poista
  4. Mä haluaisin auttaa sua. Tai puhua sulle. Löysin tänään sun blogin ja mulla on vähän itelläkin samanlainen tilanne tai voiko sanoo samanlainen kun jokaisella ihmisellä se on erilainen. Mut kuitenkin oon pohtinu vähän samanlaisia asioita kun sä ja oon löytänyt niihin ratkaisuja ja haluaisin auttaa sua löytään ratkaisun niihin. Onko jossain sun sähköpostiosotetta tai meseosotetta niin voisin pistää viestiä jos haluat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ratkaisuja otetaan kyllä mielellään vastaan. :) superinmail@gmail.com
      Tuohon voi laittaa viestiä ihan vapaati.

      Poista