Sivut

maanantai 22. lokakuuta 2012

It's something I must live with everyday

Hortoilin aamulla kouluun todellakin lääketokkurassa. Olin vielä niin väsynyt että halusin vain nukkua. Muistiinpanojen kirjoittaminen oli sekavaa töherrystä kun rivit meni miten sattui. Seuraavat tunnit olin jo aivan kuoleman väsynyt. Ja mulla oli vielä niin uuvuttavan kylmä että värisin vilusta. Liotin jopa käsiäni kuumassa vedessä että vähän sulaisin tähän maailmaan takaisin.

Kävin terkkarilla, ja oli yllättävän helppoa palata takaisin sen siipien suojiin, vaikka olikin pitkä tauko viime tapaamisesta. Lääkkeille tulee ehdottomasti muutos heti kun se saa polilääkärin kiinni. Se sanoi että mä kärsin yksinäisyydestä ja sitä aletaan entistä aktiivisemmin työstää eteenpäin. Mutta miten, se onkin siinäpä se suuri mysteeri.

Terkkari sanoi että se on pian pari päivää omalla lomalla, siis pari päivää pois koulusta. Järkytyin siitä ihan sairaasti vaikka kyse onkin vain parista päivästä. Olinhan nytkin kymmenen päivää yksin. Mutta kaksi päivää koulussa ilman terkkarin olemassaoloa kuulostaa hyvin pelottavalta. Jakso vaihtuu ja joudun menemään polillekin yksin. Kuka musta huolehtii sitten koulussa? Kauhean traumaattinen ajatus, joka järkevästi ajatellen kuulostaa aivan naurettavalta. Mä ajattelen usein että mitä jos se hylkää mut. Ei enää tulekaan töihin, on joku sijainen. Mitä jos se joutuu sairaslomalle tai muuttaa, vaihtaa työpaikkaa. Mä saan traumoja pelkästä ajatuksesta.

8 kommenttia:

  1. Onks sut joskus aiemmin hylätty?

    VastaaPoista
  2. Oon siis 18 ;)

    Toi hylkäämisen pelko kuulostaa kans niin tutulta... En tiiä sit et mistä sellanen voi tulla, koska en mäkää muista et mua ois hylätty :o Ehkä se ei varsinaisesti sitten johdu jostain tietystä kokemuksesta, vaan jos se on joku "yleinen käsitys elämästä"?
    En tiiä, kunhan vaan pohdin :)

    VastaaPoista
  3. Onks sul oikeesti noin ihana terkka joka vie sut aina polille kumpa mullaki ois sellane <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se vaan ihana :) Mutta toki se saa matkakorvaukset kilometreistä. Ei sitä toisaalta oo velvoitettu kuskaamaan oppilaita polilla, vaan se vois sanoa aivan hyvin, että hanki ite omaa kyyti. Joskus kanslisti on antanut vähän sille noottia kun se on puoli päivää ollut mun kanssa polilla ja kaikkialla muualla. Jotkut eivät saaneet kuulemma buranaa ja kukaan opettaja ei voi antaa sitä samaa buranaa vaan pitäisi olla terveydenhoitaja. Tarkkaa -_-

      Poista
  4. Oleppa hyvä vaan, ansaitsit sen (: olen kyllä itsekin tyytyväinen, en tiedä paransinko hänen päiväänsä mutta ainakin seuraa!

    VastaaPoista
  5. Blogissani on sinulle tunnustus :)
    http://pienitytonblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista