Sivut

torstai 2. toukokuuta 2013

Vähän erilaista & samanlaista

Vuoden päästä luvassa ylioppilasjuhlat à la terkkari. Tänään kävin tavalliseen tapaan terkkarin luona, ja se sanoi että oli miettnyt mun juhlia ja kaikkea siihen liittyvää. Sillä oli ideoita ja suunnitelmia jotka se pitää vielä salassa. Sillä oli ilmeisesti juhlapaikkakin jo jollain tavalla mielessä mutta ei vielä kertonut sen enempää. Jännää kun minäkin saan juhlat vuoden päästä.

Tehtiin opolla alustavia laskelmia yo-kokeiden tuloksista. Yllättävää huomata, että mulla olisi pienen pieniä mahiksia saada terveystiedosta, psykasta ja ehkä äikästäkin älliä ja kukkia. Ja enkusta ja ruotsista sitten cum laude approbatur. Tosin alustavia ajatuksia, mutta ottaisin mielelläni vastaan tuollaiset arvosanat vuoden päästä.

Joo, voin koko ajan paremmin ja paremmin. Tästä tulee sittenkin sellainen selviytymisblogi, en epäile sitä enää hetkeäkään. Luon oman nahkani uudestaan kuin käärme. Ja sitten selvitän hännänpäässä olevia solmuja että voin taas liikkua eteenpäin sujuvammin.

Olen hirveän huolissani kuinka pärjään kun tulen täysi-ikäiseksi. Rahan suhteen siis. Lastensuojelu heittää omasta systeemistään pihalle ja joudun aikuissosiaalipuolle. Huoh, sossuun.. Miksi tuolla nimellä on niin paha kaiku? Olisin mielummin lastensuojelun asiakas. Ja sitten täytyy taas täyttää kelaan papereita ja kaikkia eläkepapereita ja mitäköhän muuta byrokraattista. Katselin veroilmoitusta, ja tuntuu niin ahdistavalta kun saan enemmän eläkettä kuin opintotukea.

Nyt pieni kuvakollaasi

Vähän vanhoja asioita..
Tiedoksi vain etten asu Helsingissä, pitkä tarina :D

Pikkuhiljaa syksyyn täytyy valmistautua
Ja tuota kolmikirjaimista sanaa odotan jo innolla
Kolme kertaa viikossa..



Taittelin paperia terkkarille
Leikkelin kukkia terkkarille


6 kommenttia:

  1. Ihanaa super ♥ :) Mä oon niin ilonen sun puolesta!

    VastaaPoista
  2. Voi sinua!!! Olet kylla niin ihana. Ja olen sinusta niin ylpea etta kohta halkean!

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti et nyt kovin kauheasti halkea! :)

      Poista
  3. oli kyl tosi kiva ku laitoit kuviakin :)

    VastaaPoista
  4. Sulle on haaste mun blogissa : )

    VastaaPoista