Sivut

perjantai 24. toukokuuta 2013

Erityisjärjestelyhakemus ja seuraneitinä olemista

Ensiksi alkuun mainitsen että kirjoittelen toista osaa terkkarin ja minun stoorista. Tästä pääsee ekaan osaan. Mutta ei siitä sen enempää.

Sain pitää hetken käsissäni lautakuntaan menevää lausuntoa ja napsin muutaman hätäisen kuvan siitä. Jouduin mennä tänään täyttämään paperia rehtorin kanssa.

Pyysin korotusta ensisijaisesti englantiin.
Tuohon yhteen kohtaan lääkäri laittoi jo ruksin. Mutta toinen ruksi tuli kohtaan lisäaika kirjallisessa kokeessa, 2 tuntia. Todennäköisesti en halua mennä tekemään koetta erilliseen tilaan, ja todennäköisesti en tarvitse kahta tuntia lisäaikaa. Mutta on hyvä olla varalla luvat erityisjärjestelyihin jos tilanne sitä vaatii. Olisi ehkä pitänyt pyytää vielä tuohon kuunteluun helpotusta, mutta en kehdannut liikaa vaatia.
Tästä en tarvitse mitään.
Vähän pätkää lausunnosta. Muita lausuntoja en tarvinnut kun oli kuulemma tarpeeksi painavaa tekstiä tuo..
Ja nyt sitten odotellaan mitä lautakunta tuumii.

Kun olin saanut paperit täytettyä, niin menin kohti terkkaria. Ei ollut paikalla, mutta oli kuitenkin töissä. Laitoin viestiä, että tules jo rontti kun minä odotan. Terkkari sanoi olevansa opettajanhuoneessa tekemässä askarteluja, ja sanoi että voisin tulla sinne. Menin rohkeana opettajanhuoneeseen ja terkkari siellä touhaili yhden toisen opettajan kanssa askarteluja. (miten toi lause kuulostaa niin häveliäältä..) Se oli jotenkin hassua, kun minäkin tulin siihen mukaan aivan niin kuin olisin aina viettänyt aikaa opettajanhuoneessa. Juttelimme kaikenlaista ja olin terkkarin ja opettajan seuraneitinä. Sitten tuli välitunti. Opettajia virtasi huoneeseen ja minä olin edelleenkin siellä. Opettajat vähän vilkaisivat ja ajattelivat (ehkä iloisesti) että terkkarin Superhan se siinä. Ei mitään kummempaa. Jotkut vähän juttelivat minulle, mutta eivät kummaksuneet että mitä hittoa teen täällä. Niin. Tällainen koulupäivä mulla ja tällaista välituntien viettoa. Opettajien ja kouluterkkarin seuraneitinä. On elämässä oudoimpiakin asioita.

Ja tänään oli viimeinen koulupäivä. Vielä pari koetta ja sitten on lukion kakkonen käyty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti