Sivut

perjantai 10. toukokuuta 2013

Kaipaan ihmisiä, kaihdan ihmisiä

Olen hirveä murehtija. Mietin liikaa ensi syksyä ja kevättä. Mietin liikaa kesälomaa ja ahdistun. Menen jo liikaa elämässä edellä. Koulussa lievää painostusta kun pitää miettiä mitä vuoden päästä ja sekös minua ahdistaa. Tekisi mieli rynnätä terkkarin syliin ja sanoa etten halua lähteä täältä koskaan tai ainakaan muutamaan vuoteen pois. Eikö olekin turhaa miettiä mitä teen vuoden päästä? Hyvä sitä on miettiä mutta huono murehtia.

Minulla on tämmöisiä kriisejä itseäni ja elämääni kohtaan. Ihan normaaleja muuten, paitsi reagoin niihin turhan voimakkaasti. En ole ollut viikkoon terapiassa ja päässä myllertää asiat joista haluaisin puhua. Terapeutti antoi loman ajaksi idean että voisin kirjoitella ajatuksiani joita voi sitten loman jälkeen taas työstää sen kanssa. En vaan saa mitään järkevää naputeltua. Johtuu tosin siitä, että olen koulun takia joutunut kirjoittamaan kymmenkunta sivua kaikenalaista pohdintaa. Olen kova pohtimaan ja ajatukset ylikuumenee.

Tänään olin terkkarin kanssa ajelemassa. Masensi ja olin surkeana kun en tykännyt kun joudun olemaan koko viikonlopun yksin. Tai eihän se mitään uutta ole, mutta en halua olla näin huonolla mielellä koko aikaa yksin. Tää elämä menee silleen, että arkena mulla on mukavasti ohjelmaa ja sitten viikonloppuna ja lomina kaikki katoaa. Koita pärjätä Super, nyt olet omillasi ja yksin. Koko hiton vuosi mennnyt samaa rataa. Kaipaan ihmisten seuraa mutta samalla pelkään ja kaihdan sitä.

Mulla oli taas itsetuntokriisi ja epäilin omaa kelpaavuuttani. Epäilen yhä.



Kaikkea pitää kokeilla. Rahat meni kuin höyhen tuuleen. Eipä mainittavaa apua.



6 kommenttia:

  1. Minulla on lääkärin resepti noihin melatoniineihin (tuo sinun näyttää sellaiselta ilman reseptiä hankitulta?). Itsellä nuo toimii 10 milligramman annoksina. Pitäisi kokeilemalla löytää se oma annos. 10 mg pillerit taitaa olla suurimpia mitä löytyy, nuo sinun 30 yhden milligramman nappiasi eivät kyllä riitä mihinkään. Toimivat ehkä tuohon aikaeroon korkeintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, luontaistuote roskaa mulla on. Kallis paketti. Kokelin viittä tablettia eli 5mg ja ehkä siitä oli hieman apua. Mutta ovat niin kalliita joten ei ole varaa tuollaisiin annoksiin toistuvasti. Olen lääkäriltä kysellyt melatoniineista, mutta lääkäri ei kauheasti innostunut mistään luontaistuotteista. Sain silloin bentsodiatsepiini reseptin..

      Poista
  2. Mina ostin melatoniineja netista, maksoi vain vahan yli kymmenen puntaa. Taalta ei saa ilman reseptia enka jaksanut laakarille varata aikaa.

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on vasta vähän aikaa sitten päästetty melatoniinit (1mg) apteekin luontaistuotehyllyille. Kova on hinta. Melkein 8e/30kpl. Saa varmaan halvemmallakin mutta en ole vielä netistä etsiskellyt.

      Poista
  3. Mun lääkäri ainaki määräsi mulle melatoniinia kaksi vuotta sitte ku on niin paljon uniaongelmia ja on edelleen. Ei oo kalliita ja kyllä ne auttaa ku reseptin vaa saisit (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun lääkärit eivät oikein perusta luontaistuote mömmöistä. Olen kysellyt pariinkin otteeseen melatoniineista, niin sain paluupostina ekan kerran sata kappaletta ketipinoreja ja toisena kertana bentsoja. Voi tätä medikalisaatiota..

      Poista