Sivut

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Silence is the most powerful sceam

Tää viikko on ollut niin outo että päässäkin pyörii. Olen niin ylikuormittunut että pää meinaa lämmetä liikaa. Terkkari jätti mut omilleni ja en ole sen luona käynyt. En tiedä milloin se vapautuu taas minunkin käyttööni. Tällä kertaa meidän yhteydenpidon katkeaminen johtuu aivan ulkopuolisista syistä ja ihan ymmärrettävästä syystä. Mutta oli syy kuinka hyvä tahansa, niin kyllä se masentaa kun joudun hoidella kaikkia asioita omin päin.

Mulla on vaihtunut sosiaalitäti lastensuojelussa. Harmittaa, kun tykkäsin siitä edellisestä joka silitti kirjaimellisesti mun päätä pari vuotta sitten. Tuo uusi sossunakka (terkkarin antama nimi!!) kirjoitti musta aivan hiton pitkän suunnitelman joka on ihan typerä. Yhden tapaamiskerran perusteella tehty kirjoitus. Sain sen korjattavaksi jos siinä on virheitä. Ja punakynä on ollut kovassa käytössä. Turhauttavaa ajatella, että musta tehtiin suunnitelma vasta nyt, vaikka en ole lastensuojelun asiakas enää kauaa. Mutta kun laki määrää. Tuohon suunnitelmaan tulee vielä allekirjoituksia ja terkkarikin joutuu siihen puumerkin laittamaan. Lastensuojelu siis määrittää terkkarin kuuluvan mun elämään hyvin kiinteästi.

Ja lisää sossua. Kävin maksusitoumusostoksilla. Kassalla täti ei tiennyt taaskaan mistään mitään ja soitti kelloa, että toinen täti tulisi selvittämään asiaa. Siinä sain sitten venata ja ihmiset tuijotti. Sitten kassatäti huusi toiselle, että asiakas väittää että hällä on maksusitoumus täällä ja voitko katsoa koneelta. Taas sain venata. Koneelta ei kuitenkaan löytynyt mun nimeä, ja sitten kysyttiin että mitä kautta se sitoumus tulee. Olin jo hyvin ärtynyt ja tokaisin suoraan että lastensuojelusta. Vihdoin sain asiallista palvelua ja löytyi sitoumus. Kassatäti laittoi vielä kaikki summat kohteliaasti ylös ja toivotti heipatkin. Jotenkin se lastensuojelu sana aiheuttaa enemmän myötuntoa kuin kurja sosiaalipummi.

Ai niin. Ilmoittauduin autokouluun.. En tiedä yhtään miten käytännössä toi autokoulu etenee. Kuukauden päästä on kuitenkin joku aloitustunti, joten kai ne siellä kertoo mitä pitää tehdä.

Mulla jatkuu terapia ensi viikolla. Aivan sairaan kallista lystiä kun 70e/kerta. Onneksi kela ja poli maksaa kaiken.



2 kommenttia:

  1. Kiva lukee taas mitä sulle kuuluu ♥

    Onnea terapiasta! Ja hali :3

    VastaaPoista
  2. Nyt alkaa autokouluhelvetti sullakin, jos oot yhtään niin huono-onninen ku mä... Toivottavasti et! Nimim. taas pitää ruinaa 401 € faijalta.

    VastaaPoista