Sivut

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Ajastusten kanssa työskentelyä

Esimerkkejä kielteisistä ajatuksista

Mitä hyötyä on oikeastaan mistään?
En koskaan parane.
Kukaan ei tykkää minusta.
Jään kuitenkin yksin.
Minut pitäisi varmaan sulkea johonkin laitokseen.
Elämälläni ei ole tarkoitusta.
En osaa ilmaista tunteitani.
En tule koskaan löytämään sitä mitä etsin.
Olen arvoton.
Se oli minun syytäni.
Miksi minulle tapahtuu niin paljon ikäviä asioita?
Asiani ovat niin sekaisin, ettei niitä enää millään pysty selvittämään.
Minulla ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa.
Miksi en luovuttaisi.
Kunpa olisin kuollut.
En uskalla edes ajatella millaista elämäni on kymmenen vuoden kuluttua.
Minussa on jotakin vialla.

Esimerkkejä myönteisistä ajatuksista. Silloin kun oon oikein masentunut niin nää tuntuu niin surkuhupaisilta ja naurettavilta.

Tänään on hauska tehdä kaikkea mukavaa.
Elämässäni on hyviä asioita.
Vaikka asiani ovat huonosti ne ovat menossa koko ajan parempaan suuntaan.
Minä olen ihan kiva ja mukava ihminen.
Toivon paljon tulevaisuudeltani.
Jos selviydyn torstaihin asti, asiat ovat kunnossa ja selviän siitä eteenpäinkin.
Pidän ihmisistä.
Jonakin päivänä muistelen tapahtunutta ja nauran koko asialle.
Olen henkisesti tarpeeksi vahva selviytyäkseni kaikesta mitä eteen tulee.
Olen herkkä ja tunteva ihminen.
Kokemukseni avulla selviydyn tulevaisuudessa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti