Sivut

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Nimetön

Eilinen kirjoitukseni toi monenlaista kommenttia. Ehkäpä aluksi puran asiaa. Ensinnäkään en uhkaillut terkkaria kuolemallani mitenkään huvikseni. Minulla oli hurjan paha olo ja se purkautui kuolemanpuheina. Olin epävarma ja poukkoilin siinä rajalla. Tämä minun uusi masennuslääkitys toi nyt sivuvaikutuksia tai ainakin uskon niin. Voin nyt paremmin kun en ottanut yöksi lääkettä.

Laitoin terkkarille viestin: Anteeksi ystäväni kun puhuin itsetuhoisesti koko viikon. En tehnyt sitä ilkeyksissäni vaan koska minulla oli niin paha olla. Voin nyt paremmin ja minulla ei ole hätää. Olet minulle tärkeä. :) Ja hänen vastaus: Super, olet tärkeä myös minulle. Ei tarvi pyytää anteeksi. Olen onnellinen kun voit nyt paremmin.

Ei terkkari varmaan sen takia ohittanut minua kun se ei välittäisi. Ehkä se ei vaan osaa suhtautua näin isoon asiaan joten sillä tuli lukot eteen. 


1 kommentti:

  1. Voi mun tekee niin mieli tulla sinne missä ootkaan (ei siis mitään hajua, älä pelkää :D), ja halaa susta kaikki paha pois. Mun tekee niin pahaa kuulla itsemurha-ajatuksella kirjotettuja viestejä (vaikka joo oon tehny itekin niin..).

    Mä haluisin ottaa kaiken sen pahan susta pois ♥
    Toivottavasti siellä sun ympärillä tajutaan et pitää OIKEESTI tehä jotain ja PIAN.

    Koita jaksaa ♥

    VastaaPoista