Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

Miten tässä nyt näin kävi


Puolet autokoulun teorioista käyty. Huomenna hurautan auton ekaa kertaa käyntiin. Ja arvatkaas mitä? Kuka maksaa, eipä tietoa. Sossunakka ollut lomalla ja siinä välissä olen tehnyt tämän tempun. No, kyllä mä saan rahat siihen tavalla tai toisella. Huomiseksi sain sellaisen ohjeen että katso oikealle, sitten vasemmalle, vielä oikealle ja sitten auton alle.


Laitoin kouluasiani kuntoon omalla tyylilläni. Jätin projektiviikon välistä ja hoidin sen asian itse kuntoon. Kun sain sen pois alta, niin sitten vasta ilmoitin terkkarille mitä olin taas tehnyt. Ei se suuttunut, vaan arveli että tuosta projektiviikosta olisi tullut liian raskas, mutta ei se voinut asiaa kuitenkaan mun puolesta päättää. Mutta oli hyvin ylpeä kun hoidin kypsästi asian ihan itse. Terkkari sanoi, että teen jo tälläkin hetkellä koulun suhteen enemmän kuin tämmöisessä elämäntilanteessa tehdään. Jos olisin työelämässä niin olisin sairaslomalla, mutta minä se vaan ahkeroin opinnoissa, ja sillä ei ole mitään merkitystä vaikka teen viisi päivää lukion aikana sitä mitä muut eivät tee.

Vedänpä edellistä kappaletta vähän takaisin. Mulla tulikin iso ongelma nyt eteen, nimittäin viimeisessä jaksossa on aivan helvetin pitkät päivät ja mulla menee lisäksi kursseja päällekäin. Voi hitto. Ja arvatkaa montako kurssia teen? SEITSEMÄN! Itsenäisenä niistä pari. Aikamoista rääkkiä, mutta jos kolmessa vuodessa aion lukion käydä niin nyt on pakko uhrautua. Se helpottaa lisäksi abi-vuotta, joten nyt pitää vaan jaksaa sinnitellä kuusi viikkoa. Mutta toinen ongelma on kuitenkin terapia. Mihin hiton väliin sen tungen? Terapeutin pitää melkein lähteä mun mukaan ajotunnille istumaan taakse. Tää on musta ihan hirveä tilanne, kun joudun mahdollisesti valitsemaan koulun ja terapian välillä.




5 kommenttia:

  1. Mä ihan oikeesti ihmettelen miten sä jaksat ton koulun kanssa. Musta tuntuu et mä oon vieläki hätää kärsimässä kahen kurssin kanssa:D Ja onko sun pakko käydä se lukio kolmessa vuodessa?:/ eihän sillä ole mitään väliä että käytkö sen kolmessa vai vaikka kolmessa ja puolessa vuodessa! Toi seitsemän kurssia on nimittäin ihan hirvee määrä "terveelle"kin ihmiselle, saati sulle:( Ja se vie sit väkisinkin terapia-aikaa joka on sulle nyt tosi tärkeä:/ Ja sitten on vielä se autokoulu. Mä tosiaan ihmettelen miten jaksat, mä en selviäis tosta kaikista..

    No joka tapauksessa paaljon tsemppiä♥ ootko ihan varma että jaksat noi 7 kurssia autokoulun ja terapian kanssa samaan aikaan?:/

    VastaaPoista
  2. Jaa et viel lisää kursseja:D no toivottavasti jaksat!<3 Niin nojoo tajuun kyllä:) Mulle itelle sillä nyt ei oo väliä kun siirryin päivälukiosta pois eikä oo mitään varsinaisa vuosiryhmiä mutta on se sulle varmasti kiva valmistua muiden kanssa samaan aikaan:) ja joo kevät on paljon kivempi aika valmistua:D

    VastaaPoista
  3. Kuule super. Jos mä olisin sinä, heittäisin heti kurssimäärän varmaan puolet vähemmäks. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kun koulu. On tärkeempää olla terve kun pitää tutkintopaperia kourassa.

    Mä en oo sinä, mut mä toivon että sä vähennät sun työmäärääs joltain osin, koska musta tuntuu et saatat muuten palaa loppuun ja se hidastaa kaikkia asioita entisestään :/

    VastaaPoista
  4. Oot sina melkoinen tehopakkaus! :)

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
  5. Moi!
    Laitoin sulle haasteen mun blogiin, käy kattomassa! :)
    http://forsunset.blogspot.fi/2013/04/haaste.html

    VastaaPoista