Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

I think about the little things that make life great

Elämä järjestyy. Viikon päästä ekan kerran autokoulun teoriatunneille. Jänskättää. Mitäköhän sinne pitää ottaa mukaan? Ainakin ohjeissa oli että passikuva, lääkärintodistus ja maksuosoite. Kai tuo nuorison lääkärintodistus kelpaa, vaikka psyykkinen puoli on sen jälkeen hieman muuttunut.

Kesätöitä on luvassa pari viikkoa hautausmaalla ja sitten hyvillä suhteilla pääsen terveyskeskukseen siivoamaan ja kaikkea muuta touhaamaan. Saan rahaa ajokorttiin tai jopa omaan autoon. Ja loppuloman pänttään kirjoituksiin ja täytänpä siinä välissä vielä 18 vuotta.

Ihanaa. Viimeinen jakso koulussa kakkosluokkalaisena. Mietiskelen jo vähän että mitä lukion jälkeen. Tai että mihin edes pääsisin. Jos osaisin matikkaa niin olisin pyrkinyt lääkikseen mutta kun ei kaavat taivu päässä niin ei taivu. Olen miettinyt myös psykologiaa mutta tuskin pääsen sinnekään. Enkä vielä osaa sanoa että minkälainen kunto pään sisällä on vuoden kuluttua. Mutta todennäköisesti olen hyvässä kunnossa. Kuitenkin joku muu ala taitaa olla tiedossa.

Terapiassa kolme kertaa viikossa. Hieman raskasta mutta olen päässyt hyvin juttuun mukaan ja puhuminen on vapauttavaa. Olen tässä viimeisen parin  kuukauden aikana alkanut myös käymään juoksemassa ulkona. Kummasti on alkanut olla voimia myös fyysiseen rasitukseen. Voi tosin johtua upeasta säästäkin, mutta kuitenkin, saan liikkumisesta jollain tavalla jopa mielihyvää joka on ollut muutaman vuoden kadoksissa.


6 kommenttia:

  1. Ihana lukea tata postausta!!! <3 <3 <3

    Olen niin iloinen sun puolesta!! :)
    Halit!

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun näet valoa tunnelin päässä ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et menee paremmin! Et tosiaan tarvii teoriatunnille mitään noiden lisäks ja nuorison terveystodistus kelpaa hyvin. Mullaki se oli vähä vanha, pituutta tullu todistuksen jälkeen 5 senttiä ja painoa 7 kiloa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, hyvä että vanha todistus kelpaa. Onneksi kukaan ei pääse katsomaan omia terveystietoja.

      Poista
  4. Sulla on tosi hieno blogi, kirjoitat kivasti :) Mä oon kans lukion kakkosella, ja mua ahdistaa mitä mä teen lukion jälkeen, kun en oikein tiedä, mitä haluaisin. Mullakaan ei matikka ihan luonnistunut. Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Onneksi olet kuitenkin kakkosella ja voit vielä melkein vuoden verran pohdiskella jatkoa. Kyllä me vielä omat paikkamme löydetään :)

      Poista