Sivut

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

It's my time to live

Opettaja karhusi luokalta poissaoloselvityksiä ja jakoi lappusia, joissa näkyi selvitystä vaativat poissaolot. Murehdin siinä, kun poissaololappu olisi pitänyt antaa huoltajalle ja se ei sattuneista syistä onnistu. Sitten kuitenkin ihmettelin, kun en saanut lappua, vaikka poissaoloja on kertynyt minullekin. Asia kuitenkin selvisi, kun menin tavalliseen tapaan terkkarille käymään. Ryhmänohjaaja oli vienyt sen suoraan terkkarille, että se saa hoitaa selvitykset. Ihanaa kun opettajat tajuaa ja tietää miten toimia.

Joo, olen ollut kiireinen mutta onnellinen. Mulla on ensi viikko projektiviikko ja olen silloin poissa koulusta kuten muutkin. Terkkarikin saa vapaaviikon minusta.

Elämä menee mukavasti eteenpäin. Terapia toimii ja olen yllättynyt kuinka puhun siellä asioista, joista en ole aikaisemmin sanonut juuri sanaakaan. Ammattitaitoinen terapeutti joka on vielä miellyttävä persoona. Toimii.

En tiedä miten saan kulumaan tonnin rahaa abi vuoden kirjoihin ja kirjoituksiin. Sen verran on jäljellä mun kirjastipendiä. Ilmeisesti voin käyttää sitä rahaa myös yo-juhliin ja sellaiseen. Asiasta toiseen, missäköhän mahdan pitää juhlat tai pidänköhän ollenkaan. Masentava ajatus; eihän sinne kuitenkaan tulisi ketään ja en ansaitse mitään juhlia. Mutta joo, taidan haahuilla jo aivan liian kaukana tulevaisuudessa.

Odotan jännityksellä kesää, kun pääsen töihin terveyskeskukseen/sairaalaan. Tuntuu niin hölmöltä, sillä terkkari on siellä kesällä töissä todennäköisesti samaan aikaan kun minä moppaan käytäviä. Sen ei kannata suututtaa mua tai se jää mopin alle.


10 kommenttia:

  1. Missäpäin Suomee asut? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä en tarkalleen voi sanoa, mutta sanotaan näin suuripiirteisesti että Länsi-Suomessa.

      Poista
    2. Eiku mietin vaan et meidänkin lukios on projektiviikko menossa, nii aattelin et mahdatko olla samas lukios. (: Ei siis sillä et mä sua tuntisin tai tietäisin.

      Poista
    3. Ahaa :) No, osuiko oma lukio samalle suunnalle kuin mun? :) Niin ja muuten, jäin sittekin pois tuolta projektiviikolta.. :/

      Poista
    4. Länsi-Suomi on aika laaja käsite, mut kai mä sielä asun d: Haluisitko kertoo vaikka et mitä vaihtoehtoja teillä oli projektiviikon kursseiksi, nii voisin saada jotain vinkkiä? :D Siks mä näitä kyselen, ku oon aloittanut tän lukion vasta, enkä tiiä millanen terkkari täällä on ja kun toi sun terkkari vaikuttaa sellaiselta, jolle uskaltais mennä puhumaan..

      Poista
    5. Tuskin olet samassa koulussa :D Voin kertoa sen verran, että alle 200 opiskelijan lukio jossa yläkoulu samassa joten n. 400 ihmistä pitää rakennus sisällä. :)

      Poista
    6. Okei, ei sit :D Meidän lukiossa nettisivujen mukaan kolmesataa oppilasta, et ehkä vois olla sama, mut luultavasti ei :D

      Poista
    7. Joo, ei taida olla sama :D Olis kivaa jos olisit ollut samassa lukiossa. Meillä on ihan jees lukio plus tosi jees terkkari :)

      Poista
  2. jos kukaan muu ei tuu juhliis nii mä lupaan tulla, jos siis valmistut 3,5 vuodes niinku joskus puhuit :)

    VastaaPoista
  3. okei, tulen jos juhlani ei satu olemaan samana päivänä :D vaikka minäkö muka valmistuisin...

    VastaaPoista