Sivut

tiistai 4. joulukuuta 2012

Silti etsimättä löydät mut

Kaheksan päivää ja en oo tavannut terkkaria. Viime viikolla sillä oli liian kiire ja nämä kaksi viimeistä päivää oon tietoisesti vältellyt sen huonetta. En jaksa roikkua siinä ja olla jotenkin kiinni sen avussa. Ja sitten jotenkin mua kiinnostaa tietää, että jos en käy sen luona niin kuin ennen niin mitä se tekee? Unohtaako se mut tosta noin vaan kun en oo muistuttumassa omasta olemassaolostani? Vai lähteekö se etsimään mua käytäviltä? Tällä viikolla tulee vuosi täyteen siitä, kun tapasin terkkarin ja en oo kertaakaan tullut ajatelleeksi, että mitä jos en enää aktiivisesti kävisi sen luona. Tää on hyvin outo kokeilu mutta mä haluan nähdä että mitä
tapahtuu. Huomenna vielä koulua ja sitten monen päivän loma. Katotaan niin tyyppi ei edes laita viestiä. Tuskin sitä oikeasti kiinnostaa. Mutta sittenpähän sen tietää. Eihän tyyppi edes tiedä oonko vielä hengissä.

En tiedä mitä mulle kuuluu. Pysyn kasassa kun saan levähtää öisin. Oikeastaan on hyvä tietää että jos alkaa elämä käydä raskaaksi niin voi edes nukkua. En jaksa koko ajan pohtia kaikkea turhaa, omaa elämää.


1 kommentti:

  1. Tiedän ton tunteen, ja se repii moneen suuntaan. Just ne ajatukset et unohtaako se mut ja entä jos en tapais sitä..

    VastaaPoista