Sivut

perjantai 21. joulukuuta 2012

Lahjoja

Tassuttelin tiistaina terkkarin luo vaikka olinkin edelleen vähän suuttunut. Me vaan juteltiin ja soiteltiin muutamille ihmisille. Ilahduin ihan hirveästi kun sain kuulla että saan lastensuojelulta, punaiselta ristiltä ja MLL:ta paljon joululahjoja. Muutamia erilaisia lahjakortteja ihan kelpo summilla ja sitten vielä leffalippuja. Tuli tosi onnellinen fiilis kun sain noin mukavia muistamisia jotka tulee ihan oikeasti tarpeeseen.

Olen hyvällä tuulella kun sain terkkarinkin kanssa asioista järjestykseen. On kiva tietää ettei se unohda mua loman ajaksi vaan mäkin kuulun sen jouluun ja mun olo vaikuttaa senkin filikseen. Terkkari sanoi että voin laittaa sille viestiä tai soittaa sillä sen mielestä pahinta on tietämättömyys ja se ettei tiedä missä meen ja millä olotilalla. Mun mielestä se olisi tosi kauheaa jos terkkari sulkisi kaikki yhteydet loman ajaksi, toivottaisi hyvät lomat ja sanoisi että nähdään sitten ensi vuonna. Mutta onneksi se ei unohda mua tai ainakin toivon niin.

Mutta nyt vähän joulusta. Tässä on lahja terkkarille vaikka en tiedä että tykkääkö se tästä.

Vähän suklaata..


Sitten tämmöinen kirja..


Tää on lasinen ja toivottovasti ihan kiva..
Tää on kortti vaikka ei oo kovin jouluinen..
Tätä en ehkä laita tai en oo oikein varma..

1 kommentti: