Sivut

maanantai 17. joulukuuta 2012

How to say how I feel?

Lupasin mennä perjantaina terkkarille mutta jätin taas väliin. En tiedä mitä se ajattelee tästä mun kummallisesta käytöksestä. En mä oikein itekään osaa sanoa että mistä tää johtuu mutta jotenkin oon vaan vähän vihainen sille. Pienet pettymykset kasaantuivat vaan niin mahdottoman suuriksi ja en osaa tehdä muuta kuin tätä välttelyä. No joo, olin eilen kuitenkin kaupassa ja pyörin ajatuksissani hyllyjen välissä. Yhtäkkiä terkkari porhaltaa toiselta käytävältä uhkaavasti kohti. Se tervehtii ja en osaa muuta kuin häipyä äkkiä paikalta ja mennä suoraan sanoen piiloon. Säikähdin niin hirveästi ja päänsisäinen tunnemyrsky laittoi mulle jalat alle. Terkkari on varmaan hyvin hämmentynyt mun kummallisesta käytöksestä.

Tänään kuitenkin tassuttelin terkkarin luo hyvin suuttuneessa mielentilassa. Juteltiin siinä hetki ja se sanoi että mulla on jouluvitutus joka silläkin on. Mua alkoi vähän hymyilyttää sen höpsö ilmaisu ja sitten terkkari sanoi että meidän pitää perustaa jouluvitutus ryhmä. Onko vapaaehtoisia jäseneksi? No joo, olin terkkarille kuitenkin vihainen ja tiuskin sille ja väitin kaikkea mahdollista vastaan. Terkkaria vaan hymyilytti mun pieni tiikerimäinen käytös. Lopuksi kun olin lähdössä terkkari sanoi että tuu sitten huomenna uudestaan. Olin ärsyyntynyt "No ehkä tuun, ehkä en". Terkkari vastasi että kyl sä tuut kun mä sanon niin. Niinpä niin..


2 kommenttia:

  1. onko tuo terkkari nuorikin ihminen? :) kielenkäytöstä mietin :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, 35v joten sellainen keskiverto vaikka onkin välillä vähän höpsö. :D

      Poista