Sivut

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Mietin mihin kaikki oikein jäivät matkan varrella

Kuulostaa todella höpöltä jos nyt uskallan hyvin varovaisesti sanoa että olen välillä onnellinen. Onnellisempi kuin koskaan ikinä ennen. Mutta ei se aina tunnu sillä, välillä paha olo ja pahat asiat pyörivät mielessä. MUTTA silti olen jotenkin ihan höpsö kun tunnen iloa ja onnea - ja laadultaan ihan aitoa sellaista. Tein beckin masennustestin ja sain vain 7 pistettä. Pahimmillaan tuo testi on antanut 57 pistettä. Tosin tuo nyt on vain pahainen nettitesti. En uskalla sanoa että olen parantunut masennuksesta. Ehkä olen, ehkä en. Voin silti paremmin ja se on tärkeintä.

On aika ikävystyttävää kun ei ole oikein mitään tekemistä. Kaikki on tyhjää viikonloppuna. Arkipäivät sujuvat niin mukavasti kun on ihmisiä ja tekemistä. Mutta viikonlopuksi ihmistet tuntuvat lentävän pois ainakin minun luotani.

Ja sitten vähän blogiasiaa. Onko ideoita erikoispostaukseen? Minulla on niitä sekava kasa mutta sekavaa niistä tulisikin ilman mitään yhtä ja järkevää aihetta.


3 kommenttia:

  1. <3 :)

    Amat Victoria Curam

    VastaaPoista
  2. Olen tässä seurannut blogiasi hetken ajan jo, nyt vasta uskaltaudun kommentoimaan. Olen todella iloinen puolestasi, kun voit sanoa olevasi onnellinen välillä, tästä se elämä alkaa! :)

    Erikoispostauksen aiheena minusta olisi ainakin todella mielenkiintoista jos kirjoittaisit jotain itsestäsi, mitä ajattelet tietyistä asioista ja millainen olet luonteeltasi, jos siis et ole vielä kirjoittanut.

    Hyviä jatkoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun kommentoit! :D Hmmm.. voisinpa kirjoittaakin jotakin itsestäni, jotakin muuta kuin oon nyt kirjoittanut.

      Poista