Sivut

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Don't be so lonely

Koulussa on vaikeaa. Kaikki aineet on ihan ydinfysiikkaa mulle ja en oikein osaa mitään muuta kuin psykologiaa. Bilsa ja solut menevät aivan ohi kun en vaan ymmärrä niistä mitään. Kauheat paineet numerosta kun mulla on bilsa kymppi ja se voi tulla kovaa alaspäin tämän kurssin jälkeen. Matikka on ihan helvetinmoista tuskaa. Läpipääsykin taitaa tehdä tiukkaa.

Jos ei oteta opintoja tai numeroita huomioon niin koulussa on muutenkin vaikeaa. Oon vaan niin helvetin yksin siellä. Ja yksinäisyys on ilmeisesti mun oma vika ja syy joka mun pitäisi itse hoitaa. Osa opettajista napisee kun mua ei huolita porukkaan ja jään aina ulkopuolle ja syrjään. Jotenkin oon saanut sellaisen kuvan, että yksinäisyys ja se että ei ole kavereita on mun itseni aiheuttamaa. Mutta onneksi kaikki opettajat eivät suinkaan ole yhtä likinäköisiä.

12 kertaa olisi nyt treeniaikaa salilla. 50e plus korttimaksu. Aika kallista lystiä pidemmän päälle, mutta kun tykkään niin niin paljon käydä siellä salilla treenaamassa että oli pakko myöntyä avaamaan kukkaron nyörejä. Se sali tekee myös hyvää mun päänupille. Siellä oon vapaa kaikista ja kaikesta.



2 kommenttia:

  1. Ah, bilsan 2-kurssi <3 hirveintä paskaa koko lukiossa.

    Onneks oot kuitenki löytäny mielekästä tekemistä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se. Ekat kaks tuntia pysyin kärryillä mutta sen jälkeen ei ole kärryihin ollut mitään asiaa.

      Poista