Sivut

torstai 21. helmikuuta 2013

Psyykkinen flunssa

Palaveri lastensuojelun kanssa. No joo, ihan päin helvettiä tulee asiat menemään kun täytän kaheksantoista. Mutta ei voi mitään, näin tämä byrokratia menee. Keskulteltiin myös yksinäisyydestä ja mietittiin mitä sille voitaisiin tehdä. Aika huvittava ehdotus sossutädillä: "Sä voisit perustaa sellaisen blogin, niin kuin sellaisen nettipäiväkirjan, jossa voisit purkaa kokemuksia ja löytää seuraa." En viitsinyt paljastaa siinä terkkarinkin kuullen että joo, kuulepas, oon kirjoitellut jo vuoden blogia ja olen löytänyt ihania ihmisiä tämän kautta. Jos terkkari saisi kuulla että kirjoitan blogia ja olen tutustunut muihin tyyppeihin, niin voi käydä pian niin, että saatte kommentteja nimimerkillä Superin terkkari.

Kun sossupalaveri loppui niin jäätiin juttelemaan vielä hetkeksi terkkarin kanssa. Se kysyi haluanko että mun terapeutille soitetaan ja kerrotaan palaverista. Sanoin että voin kertoa terapeutille ihan itse kun tapaan sen seuraavan kerran. Terkkari riemastui melkein niin että taputti tassuja yhteen, kun sanoin että voin itse kertoa terapeutille asioistani. Meillä on taas hyvät välit terkkarin kanssa. Todella erikoinen ihmissuhde mutta äärettömän kestävä. Suunniteltiin vähän yhdessä hiihtolomaa ja jotain pientä touhaamista on sinnekin kehitteillä.

Eilinen aamuinen kohtaus oli ilmeisesti sosiaalisen ahdistuksen aiheuttama paniikki. Olin siis kotona eilisen päivän kun kuvittelen että olin tulossa flunssaan vaikka kaikki vaiva olikin psyykkistä. Terkkari laittoi poissaoloselvitykseen kuitenkin että huimauksen/pahan olon takia kotiin. Ja nyt se varsinainen asia. Päivällä eräs opettaja huolehti voinnista ja lähetti viestiä. Olin yllättynyt. Myöhemmin illalla toinen opettaja soitti ja kysyi tulenko seuraavana päivänä kouluun ja onko mulla ruokaa. Ja vielä myöhemmin illalla kolmas opettaja kysyi viestillä että onko mulla ruokaa kun se kuuli että voin huonosti. Erikoista huolehtimista. 

Uusi unilääke, Tolvon, on ihan lupauksia antava. Se on suhteellisen hidasvaikutteinen, mutta sitten kun se hurisee päähän niin tulee miellyttävän rento olotila. Mutta nyt vasta testaillaan ja yksi yö takana joten vaikea sanoa tehoista mitään. Toivon kuitenkin, että tämä toimisi, sillä se on bentsoja miedompi ja sillä on myös mielialaa kohottava vaikutus.


5 kommenttia:

  1. Eikö tolvon aiheuta kauheeta aamutokkuraa? Ainakin Mirtazapin aiheuttaa ja Tolvonihan on sen sukulaisaine. Muuten voisin itsekin testailla sitä, ellei se aiheuta tokkuraa.

    VastaaPoista
  2. Hih, Superin terkkari :D Se olis kummallista :D

    Ihania opettajia sulla kun tolleen huolehtivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku päivä vielä (jos bloggaaminen jatkuu) saatte terkkarin terveisiä :D Sitten kun olen paremmassa kunnossa ja lähellä valkolakkia ja täysi-ikäinen.

      Poista