Sivut

perjantai 22. helmikuuta 2013

Influenssa?

Olen ollut monta päivää ihmeellisen väsynyt ja vielä se huimauskohtaus lisäksi. Ajattelin että on vain ylirasitusta, joten menin aikaisin nukkumaan että olisin skarppina viimeisenä koulupäivänä ennen lomaa. Aamuyöllä kuitenkin heräsin kun oli kylmä. Revin neljä peittoa päälle ja tärisin vilusta. Mittasin kuumeen ja oli hieman koholla, 37 astetta. Sain kuitenkin nukuttua horkassa ja heräsin kuin kuolleista kellonsoittoon. Vointi oli aivan helvetin huono ja mittasin taas kuumeen, 38,6 astetta. En todellakaan jaksanut lähteä kouluun, joten laitoin terkkarille viestiä huonosta voinnistani. Olin hieman järkyttynyt kun ajattelin että kuume johtui tolvonista. Terkkari kuitenkin rauhoitteli ja sanoi, että mullahan oli tämmöinen olo jo ennen kuin lääkkeestä oli tietoakaan. Joten siis kuumeflunssa. Terkkari lupasi tuoda minulle kuumelääkkeitä. Nousin sängystä ja laitoin itseäni vähän elävämpään muotoon. Sitten terkkari oli paikalla lääkepurkin kanssa. Hihh, se jäi tuulieteiseen ja sieltä kuikuili mua kun ei halunnut tartuntaa. Tökkäsi lääkkeet käteen ja käski ottaa heti yhden. Se kysyi vähän voinnista ja ajatteli että mulla on influenssa kun on näin ankarat oireet. Kauaa se ei viipynyt mutta sanoi että laita viestiä jos haluat jotain juotavaa tai sellaista.

Ärsyttävää olla näin kipeä fyysisesti. Sain taas poissaoloja koulusta ja nyt loma edessä. Tänään viimeinen käynti terapiassa ennen kahden viikon lomaa ja aion sinne raahautua kun terkkari halusi että saan rauhan. Onhan tämä aika masentavaa kun on kipeä ja ei ole ketään joka silleen huolehtisi. No, onneksi tartuntaa kammoksuva terkkari huolehtii.

Olen kirjoittanut vähän erilaisempaa tekstiä ja julkaisen sen tänään jos en kiehu kuumeeseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti