Sivut

maanantai 9. syyskuuta 2013

Kaikki mitä mä annoin on jäänyt sulle

Kun satujen huuma haihtui parin päivän kuluttua, niin syttyi sitten se tuttu ja yhtä kiihdyttävä riita terkkarin ja minun välillä. Olen taas kiukkuinen terkkarille ja sitäkin vähän tympi minun olemassaolo. No, tämä on taas tällaista mutta ei kovinkaan vaarallista. Tai oikeastaan suutahdin terkkarille sen verran huonoon aikaan että jätin ekaa kertaa terapian välistä ja viilensin tunteitani omalla tavallani. Terapeutti laittoi tekstarin ja minua ärsytti ja olisin halunnut vastata vain että anna mun olla. Laitoin vastauksena vain että koulussa on sitä sun tätä yo-juttua ja pääsin sen enempää selittelemättä eroon terapiatunnista.

Tein muuten terveystiedon preliminäärit tässä joku päivä, ja selvisin ilman suurempaa paniikkia vaikka teinkin normaalisti ne. Ja ne meni hyvin. Ei muuta kuin muutaman viikon kuluttua suhteellisen mahdollista laudaturia metsästämään.

Tänään oli ruotsin suhteen tosipaikka ja ihan oikea yo-kuuntelu. Tein sen minkä pystyin ja en ainakaan saanut paniikkikohtausta. Meni miten huonosti tai hyvin niin olen tyytyväinen.

Yksi tunnusmerkki, mikä kertoo siitä että on parantunut hiton hyvin masennuksesta on se, että aurinkoinen sää tuntuu hyvältä..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti