Sivut

lauantai 8. kesäkuuta 2013

Kaniini näyttää taitonsa ja ankanpoikanen pörhistää ylpeänä sulkiaan

Keskiviikkona teimme terkkarin kanssa pienen ja ihan ok reissun. Kävimme edellisessä asuinpaikassani hakemassa tavaroita. En kerro siitä sen enempää, mutta ihailen terkkarin sosiaalisia taitoja ja sitä että se vaan osaa olla ihmisten kanssa. Kaikenlaisten ihmisten kanssa. Terkkari sanoi että niin kauan kun tietyt ihmiset käyttäytyvät suhteellisen kiltisti minua kohtaan, niin sekin kohtelee niitä tyyppejä kivasti. Mutta jos tietty tyyppi alkaa haukkumaan minua niin terkkari puolustaa mua.

Tuon reissun jälkeen terkkari lähti viideksi päiväksi reissuun muualle päin Suomea. En kerro tuostakaan sen enempää, mutta tänään terkkari ja sen porukka esiintyi uutisissa, teeveessä. Ylpeä olen. Pörhistän jokaisen ankanpoikasen sulan kun olen niin ylpeä terkkarista.

Minun loma on alkanut ihanasti. Paras kesälomaviikko ikinä. Kaikkea kivaa pientä tekemistä ja touhaamista ja olen ollut hyvällä mielellä. Olen niin onnellinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti